هشتگ های داغ :‌
بهترین-ساعت-هوشمند-تا-۲-میلیون
0

معرفی و خرید ساعت هوشمند تا 3 میلیون | تیر 1403

ساعت هوشمند یکی از گجت‌های جذاب برای ورزشکاران و افرادی است که نوتیفکیشن‌های زیادی در طول روز دریافت می‌کنند و می‌خواهند کمتر به گوشی خود نگاه کنند. برای خرید ساعت هوشمند گزینه‌های بسیار زیادی وجود دارد. اما قبل از خرید باید به مواردی از قبیل طول عمر باتری، امکان مکالمه و پخش موسیقی و سنسورهای اندازه‌گیری اکسیژن خون، ضربان قلب و پایش الگوی خواب توجه کنید. در این مقاله قصد داریم چند مدل برای خرید ساعت هوشمند تا 3 میلیون را به شما معرفی کنیم. 

بهترین-ساعت-هوشمند-تا-۲-میلیون

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

در زمان خرید ساعت هوشمند تا 3 میلیون به چه نکاتی توجه کنیم؟

قبل از اینکه به سراغ معرفی بهترین ساعت هوشمند تا 3 میلیون برویم؛ قصد داریم ویژگی‌های اصلی را که هر اسمارت واچ باید داشته باشد؛ بررسی کنیم. از مهم‌ترین ویژگی‌های هر ساعت هوشمندی می‌توان به وزن کم، مقاوم بودن در برابر گرد و غبار و نفوذ آب، طراحی مناسب، طول عمر زیاد باتری، سازگار بودن با گوشی‌های مختلف و صفحه نمایش کم حاشیه اشاره نمود. در ادامه به بررسی دقیق‌تر این ویژگی‌ها می‌پردازیم. 

خرید-انواع-ایرفون

خرید ساعت هوشمند تا 3 میلیون سازگار با گوشی‌های مختلف

همانطور که می‌دانید اپل واچ‌ها تنها با گوشی‌های آیفون سازگاری دارند. اما ساعت‌های هوشمندی که دارای سیستم عامل Wear OS هستند با هر دو گوشی‌های اندرویدی و آیفون‌ها سازگار هستند. اکثر ساعت‌های هوشمند از برندهای متفرقه‌ای مانند ریورسانگ، کیو سی وای، شیائومی و … دارای اپلیکیشن اختصاصی برای کاربری بهتر هستند. 

خرید ساعت هوشمند تا 3 میلیون با طول عمر باتری و دوام بالا

ساعت‌های هوشمند به دلیل داشتن ابعاد کوچک، باتری‌های کوچکی را در خود جای می‌دهند. همین امر سبب می‌شود که باتری، طول عمر زیادی نداشته باشند. اما این مشکل تا حد زیادی، در گجت‌های جدید برطرف شده است. ساعت‌های هوشمند عرضه شده در سال‌های اخیر، از 2 روز تا چند هفته می‌توانند شارژ نگه‌دارند. معمولا هر چه میزان نگهداری شارژ در این گجت‌ها بیشتر باشد، ویژگی‌های کمتر و کیفیت صفحه نمایش پایین‌تر خواهد بود. مقاوم بودن ساعت هوشمند در برابر نفوذ آب و گرد و غبار سبب دوام و عمر بیشتر آن‌ها می‌شود. 

بهترین-ساعت-هوشمند-تا-۲-میلیون

ردیابی سلامتی و تناسب اندام در ساعت هوشمند تا 3 میلیون

یکی از اصلی‌ترین دلایل کاربران برای خرید ساعت هوشمند تا 3 میلیون، ردیابی سلامتی و تناسب اندام است. اکثر اسمارت واچ‌ها دارای سنسورهای مربوط به شمارش گام و کالری، ضربان قلب و ردیابی الگوی خواب هستند. این سنسورها در ساعت‌هایی با قیمت بالاتر عملکرد بهتری را ارائه می‌دهند. این قابلیت‌ها در بهترین ساعت هوشمند تا 3 میلیون، عملکرد مناسبی دارند و در برخی از مدل‌ها فراتر از انتظار می‌روند. علاوه بر این‌ها GPS داخلی برای شمارش گام و مسافت و مقاومت این گجت‌ها در برابر نفوذ آب و گرد و غبار اهمیت بسیار زیادی دارد. 

شاید به این پست هم علاقه داشته باشید:  معرفی ۸ مدل برتر ساعت هوشمند ریورسانگ

خرید ساعت هوشمند تا 3 میلیون با صفحه نمایش مناسب

امروزه ساعت‌های هوشمند صفحه نمایش لمسی و تمام رنگی دارند. جنس صفحه نمایش ساعت های هوشمند تا 3 میلیون از IPS، TFT و AMOLED است. این پنل‌ها زمان پاسخ‌گویی نسبتا سریعی دارند و باتری زیادی مصرف نمی‌کنند. کار با پنل‌های لمسی این گجت‌ها تجربه‌ای روان و متفاوت برای شما رقم می‌زند. قابلیت Always On Display در اکثر ساعت‌های هوشمند موجود در بازار وجود دارد و به صورت پیش‌فرض فعال است. این قابلیت به شما امکان دیدن تمام اطلاعاتی که تنظیم کرده‌اید را بدون بلند کردن دستتان، فراهم می‌کند. این اطلاعات می‌تواند ساعت، آمار سلامت، تعداد گام‌های برداشته شده و … باشد که در تنظیمات، قابل شخص‌سازی است. 

بهترین-ساعت-هوشمند-تا-۲-میلیون

خرید ساعت هوشمند تا 3 میلیون با قابلیت پخش موسیقی

ساعت‌های هوشمند امکان پخش موسیقی دارند. برخی از مدل‌ها دارای حافظه داخلی برای ذخیره موسیقی هستند که با اتصال هدفون یا ایرپاد از طریق بلوتوث می‌توان به موزیک‌های ذخیره شده، گوش داد. مدل‌هایی که حافظه داخلی ندارند، امکان گوش دادن به موسیقی، بدون بیرون آوردن موبایل را برای کاربر فراهم می‌کنند. به عبارت دیگر، ساعت هوشمند از طریق بلوتوث به گوشی متصل شده و پلیر را کنترل می‌کند. در صورتی که ساعت هوشمند به وای‌فای متصل شود؛ می‌توانید به صورت آنلاین موزیک گوش دهید. 

خرید ساعت هوشمند تا 3 میلیون با قابلیت مکالمه

خرید ساعت هوشمند تا 3 میلیون که قابلیت مکالمه از طریق بلوتوث و دریافت نوتیفیکیشن پیامک و تماس را داشته باشد؛ وجود دارد. قابلیت مکالمه در اکثر smartwatch‌ها از طریق بلوتوث است. برخی از مدل‌ها، دارای اسلات سیم‌کارت هستند که این ویژگی در ایران قابل استفاده نیست.  

بهترین-ساعت-هوشمند-تا-۲-میلیون

معرفی و خرید ساعت هوشمند تا 3 میلیون تومان

حال که متوجه شدید در زمان خرید ساعت هوشمند باید به چه نکاتی توجه کنید، وقت معرفی و خرید ساعت هوشمند تا 3 میلیون رسیده است. تنوع ساعت‌های هوشمند در این رنج قیمتی بسیار زیاد است که در ادامه به معرفی و بررسی تعدادی از آن‌ها می‌پردازیم. 

ساعت هوشمند Yesido مدل IO20

خرید-ساعت-هوشمند-تا-3-میلیون

برند یسیدو (Yesido) یکی از برندهای نسبتا قدیمی در زمینه تولید گجت‌های هوشمند و اقتصادی است. خرید ساعت هوشمند تا 3 میلیون تومان از برند یسیدو مدل IO20 با صفحه نمایش 2.03 اینچی که ظاهری شبیه به اپل واچ اولترا دارد بسیار منطقی است. ساعت هوشمند Yesido مدل IO20 دارای حافظه داخلی 32 مگابایتی است و با سیستم عامل اندروید و iOS سازگاری دارد. این گجت با استفاده از بلوتوث ورژن 5.0 به گوشی شما متصل می‌شود و قابلیت مکالمه از این طریق را نیز دارد. این ساعت هوشمند دارای GPS است و برای ورزش‌هایی مانند دو، پیاده‌روی، دوچرخه‌سواری و … مناسب است. 

ظرفیت 260 میلی‌آمپری ساعت هوشمند Yesido مدل IO20 بین ۷ تا ۱۰ روز شارژدهی دارد. همچنین پشتیبانی از زبان فارسی یکی از قابلیت‌های جذاب این گجت هوشمند به حساب می‌آید. این ساعت هوشمند امکان کنترل دوربین گوشی موبایل را نیز برای کاربران فراهم می‌کند. با استفاده از این ساعت می‌توانید پیام‌های متنی و نوتیفیکیشن‌های خود را بدون نیاز به گوشی مدیریت کنید. از دیگر قابلیت‌های این ساعت هوشمند می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دارای زمان‌سنج (Timer)
  • سیستم نظارت بر کیفیت خواب (Deep Sleep Analysis)
  • دارای حالت‌های ورزشی Running  ،Walking ،Cycling و Mechanical Sports
  • مقاوم در برابر نفوذ آب تا عمق 1.5 متر 
  • دارای سیستم Lock Dial
  • دارای حسگرهای اندازه‌گیری فشار خون(Blood Pressure) و ضربان قلب (Heart Rate)

ساعت هوشمند Xiaomi مدل Mibro Watch T1

خرید-ساعت-هوشمند-تا-3-میلیون

شیائومی (Xiaomi) یکی از برندهای نسبتا قدیمی در زمینه تولید گجت‌های هوشمند و اقتصادی است. خرید ساعت هوشمند تا 3 میلیون تومان از برند شیائومی مدل Mibro Watch T1 با صفحه نمایش 1.6 اینچی AMOLED می‌تواند بهترین انتخاب باشد. این محصول با سیستم عامل اندروید و iOS سازگاری دارد. ساعت هوشمند Xiaomi مدل Mibro Watch T1 با استفاده از بلوتوث ورژن 5.0 به گوشی شما متصل می‌شود و قابلیت مکالمه از این طریق را نیز دارد. این ساعت هوشمند دارای GPS است و برای ورزش‌هایی مانند دو، پیاده‌روی، دوچرخه‌سواری و … مناسب می‌باشد. 

ظرفیت 350 میلی‌آمپری ساعت هوشمند شیائومی Mibro Watch T1 بین 7 تا 45 روز شارژدهی دارد. همچنین پشتیبانی از زبان فارسی و 15 زبان دیگر، یکی از قابلیت‌های جذاب این گجت هوشمند به حساب می‌آید. این اسمارت واچ قابلیت پیدا کردن گوشی موبایل را نیز برای کاربران فراهم می‌کند. از دیگر قابلیت‌های این smartwatch می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دارای حسگر شمارنده ضربان قلب (Heart Rate) و شتاب‌سنج (Accelerometer)
  • سیستم نظارت بر کیفیت خواب (Deep Sleep Analysis)
  • دارای حالت‌های ورزشی مختلف 
  • مقاوم در برابر نفوذ آب تا عمق 2 متر 
  • دارای اپلیکیشن اختصاصی Mibro Fit

ساعت هوشمند Riversong مدل Motive 6 Pro SW62

خرید-ساعت-هوشمند-تا-3-میلیون

خرید ساعت هوشمند تا 3 میلیون تومان از برند ریورسانگ مدل Motive 6 Pro SW62 می‌تواند انتخاب مناسبی باشد. این اسمارت واچ دارای صفحه نمایش 1.83 اینچی با ظاهری شبیه به اپل واچ است. جنس بدنه این ساعت هوشمند از PC بوده که مقاومت بسیار خوبی دارد. امکان مکالمه نیز از طریق بلوتوث ورژن 5.3 برای این گجت فراهم شده است. ساعت هوشمند ریورسانگ مدل Motive 6 Pro SW62 با سیستم عامل اندروید و iOS سازگاری کامل دارد. 

این محصول دارای استاندارد IP68 برای مقاومت در برابر نفوذ آب است. باتری 220 میلی‌آمپری طی 2 ساعت شارژ می‌شود و تا 10 روز در حالت استفاده معمولی شارژدهی دارد. از دیگر قابلیت‌های ساعت هوشمند Riversong مدل Motive 6 Pro SW62 می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • دارای حسگر شمارنده ضربان قلب (Heart Rate)
  • قابلیت کنترل دوربین گوشی و نمایش وضعیت آب و هوا
  • اعلان تماس‌ها و پیام‌های دریافتی
  • دارای حسگر نظارت بر خواب، کنترل میزان مصرف کالری، نظارت بر میزان استرس، چرخه سلامت بانوان، گام شمار و …
  • دارای دستیار صوتی
  • پشتیبانی از بیش از 100 حالت ورزشی متنوع

پک ساعت و عینک هوشمند Green Lion مدل Smart Combo GNSMTCOMOBKGN

خرید-ساعت-هوشمند-تا-3-میلیون

یکی از جدیدترین محصولات برند گرین لاین که با ارائه امکانات بسیار متنوع و زیاد می تواند در طول روز به شما کمک کند، پک ساعت و عینک هوشمند Green Lion مدل Smart Combo GNSMTCOMOBKGN است.

این ساعت هوشمند با صفحه نمایش 1.44 اینچی TFT و بدنه ی آلومینیومی، ظاهری شیک و مدرن دارد. این ساعت با صفحه نمایش گرد، به راحتی روی دست شما قرار می‌گیرد و به دلیل داشتن وزنی متعادل در استفاده‌های طولانی مدت احساس خستگی نخواهید کرد. عینک هوشمند این پک دارای طراحی ارگونومیک و وزن کم است و به گونه‌ای طراحی شده تا در استفاده‌های طولانی مدت احساس خستگی نداشته باشید. این عینک اسپیکر و دکمه فیزیکی روی دسته خود دارد که امکان استفاده از آن بدون نیاز به گوشی هوشمند وجود دارد.

ساعت هوشمند Green Lion Smart Combo GNSMTCOMOBKGN با بلوتوث ورژن 5.0 به گوشی متصل می‌شود. عینک هوشمند این پک نیز با استفاده از بلوتوث ورژن 5.3 به گوشی وصل شده و امکان پخش موسیقی، پاسخ به تماس‌ها، دریافت اعلان‌ها و کنترل دستیار صوتی را در اختیار شما قرار می‌دهد.

پک ساعت و عینک هوشمند Green Lion Smart Combo GNSMTCOMOBKGN، مقاوم در برابر آب و گرد و غبار با استاندارد IP68 است. اسمارت واچ این پک دارای باتری 380 میلی آمپر ساعتی است که در حالت استفاده معمولی 2 تا 3 روز و در حالت استندبای تا 10 روز شارژدهی دارد. عینک هوشمند این پک با باتری 220 میلی‌آمپر ساعتی در حالت استفاده معمولی تا 6 ساعت و در حالت استندبای تا 200 ساعت شارژدهی خواهد داشت. در صورتی که قصد خرید ساعت هوشمند تا 3 میلیون را دارید، بهترین گزینه پک ساعت و عینک هوشمند Green Lion مدل Smart Combo GNSMTCOMOBKGN است که با یک تیر، دو نشان می‌زنید. دیگر ویژگی‌های این پک ساعت و عینک هوشمند عبارتند از: 

  • قابلیت نمایش تماس‌ها و اعلان‌ها، کنترل موسیقی، پایش فعالیت‌های ورزشی
  • دارای GPS، حسگر سنجش ضربان قلب، فشار خون، اکسیژن خون، کیفیت خواب و …

ساعت هوشمند Riversong مدل Motive 6C Pro SW64

خرید-ساعت-هوشمند-تا-3-میلیون

ریورسانگ، یکی از بهترین برندها در زمینه تولید گجت‌های اقتصادی اما باکیفیت است. این برند در رنج‌های قیمتی متنوع محصولات بی‌شماری را طراحی، تولید و به بازار عرضه می‌کند. بهترین گزینه برای خرید ساعت هوشمند تا 3 میلیون، ریورسانگ مدل Motive 6C Pro SW64 است. این smart watch دارای صفحه نمایش 1.3 اینچی با رزولوشن 320×320 پیکسل است. این گجت از 100 نوع حالت ورزشی مختلف پشتیبانی می‌کند. 

علاوه بر این، داشتن استاندارد IP68، مقاومت آن در برابر آب را نشان می‌دهد. باتری 280 میلی‌آمپری ساعت هوشمند Riversong مدل Motive 6C Pro SW64 با هر بار شارژ کامل در صورت استفاده معمولی 7 تا 10 روز شارژدهی دارد. از دیگر قابلیت‌های این smartwatch می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • حسگر شمارنده ضربان قلب (Heart Rate) 
  • حسگر نظارت بر خواب، کنترل میزان مصرف کالری، نظارت بر میزان استرس، چرخه سلامت بانوان، گام شمار و …
  • دارای دستیار صوتی
  • دارای قابلیت مکالمه از طریق بلوتوث

امکاناتی مانند مکالمه از طریق بلوتوث، حالت‌های ورزشی متنوع، دارا بودن اسپیکر، کنترل موزیک‌، طول عمر بالای باتری و حسگرهای اندازه‌گیری ضربان قلب و فشار خون می‌تواند ارزش خرید  ساعت هوشمند تا 3 میلیون را بالا ببرد. شما باید با توجه به نیاز خود اقدام به خرید ساعت هوشمند نمایید. برای خرید و مقایسه اسمارت واچ تا 3 میلیون از برندهای مختلف می‌توانید به وبسایت شهر تکنولوژی فافا مراجعه نمایید. 

امتیاز ما

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

حنانه برزگرحسینی

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادات شهرفافا

  • داغ‌ترین‌ها
بهترین فیلم برای آخر هفته

بهترین فیلم برای آخر هفته (مهر ۱۴۰۳)

5 ساعت پیش
برای خرید کامپیوتر گیمینگ به چه مواردی باید توجه کنیم؟

برای خرید سیستم گیمینگ باید به چه مواردی توجه کنیم؟

10 ماه پیش
راهنمای خرید اسپیکر بلوتوثی

راهنمای خرید اسپیکر بلوتوثی

2 سال پیش
بهترین لپ تاپ های ایسوس برای کارهای گرافیکی

بهترین لپ‌تاپ‌های ایسوس برای کارهای گرافیکی + معرفی 2 لپ تاپ

2 سال پیش