هشتگ های داغ :‌
گوشی های آنر X60 و X60 پرو
0

مشخصات گوشی های آنر X60 و X60 پرو

دیشب، آنر از دو مدل جدید خود، یعنی گوشی های آنر X60 و X60 پرو، پرده برداشت. این دو دستگاه در مقایسه با نسل پیشین، یعنی X50، تغییرات بیشتری را به نمایش می‌گذارند. در ادامه، به بررسی ویژگی‌های هر دو مدل می‌پردازیم.

مشخصات گوشی های آنر X60 و X60 پرو

گوشی X60 پرو به یک صفحه‌نمایش خمیده ۶.۷۸ اینچی از نوع OLED با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز و رزولوشن ۱۲۲۴ در ۲۷۰۰ پیکسل مجهز است. این صفحه‌نمایش از عمق رنگ ۱۰ بیتی پشتیبانی می‌کند و قادر به رسیدن به روشنایی حداکثر ۳۰۰۰ نیت است. همچنین، این صفحه‌نمایش به فناوری PWM با فرکانس ۳۸۴۰ هرتز مجهز بوده و در شرایطی که انگشتان خیس هستند نیز به خوبی عمل می‌کند. هرچند گوشی ضد آب است، اما دارای رتبه IP رسمی نیست.

گوشی های آنر X60 و X60 پرو

گوشی های آنر X60 و X60 پرو

از نظر پردازنده، X60 پرو به Snapdragon 6 Gen 1 مجهز شده است که در مقایسه با Snapdragon 8+ Gen 1 موجود در X50 پرو، ضعیف‌تر به نظر می‌رسد. با این حال، این پردازنده نسبت به X60 معمولی برتری‌هایی دارد، چرا که می‌تواند ویدیوهایی با کیفیت ۴K ضبط کند؛ در حالی که X60 معمولی به حداکثر وضوح 1080p محدود می‌شود.

در بخش دوربین، هر دو گوشی از یک سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی به همراه یک حسگر عمق ۲ مگاپیکسلی بهره می‌برند. سنسور اصلی از فناوری ترکیب پیکسل ۹ به ۱ استفاده کرده و اندازه پیکسل مؤثر آن ۱.۹۲ میکرومتر است. هرچند لرزش‌گیر اپتیکال وجود ندارد، اما لنز f/1.75 به نسبت سریع به حساب می‌آید.

گوشی های آنر X60 و X60 پرو

گوشی های آنر X60 و X60 پرو

در بخش سلفی، X60 پرو به یک دوربین ۸ مگاپیکسلی مجهز شده که درون حفره نمایشگر قرار گرفته است. همچنین، این مدل از حسگر اثر انگشت زیر صفحه‌نمایش بهره می‌برد، در حالی که X60 معمولی به دلیل استفاده از نمایشگر LCD، حسگر اثر انگشت جانبی دارد.

X60 معمولی با یک صفحه‌نمایش تخت LCD عرضه می‌شود. این نمایشگر ۶.۸ اینچی رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۱۲ پیکسل داشته و حداکثر روشنایی آن ۸۵۰ نیت است. نرخ تازه‌سازی آن نیز ۱۲۰ هرتز است. دوربین سلفی مشابه نسخه پرو و ۸ مگاپیکسلی است. همچنین دوربین عقب X60 مشابه با نسخه پرو است، اما قابلیت فیلم‌برداری ۴K را ندارد که این محدودیت ناشی از استفاده از تراشه Dimensity 7025-Ultra است.

گوشی های آنر X60 و X60 پرو

گوشی های آنر X60 و X60 پرو

هر دو گوشی با حافظه‌های رم ۸ یا ۱۲ گیگابایت و حافظه داخلی ۱۲۸، ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایتی قابل سفارش هستند و با رابط کاربری MagicOS 8.0 بر پایه اندروید ۱۴ عرضه می‌شوند. تفاوت دیگر بین این دو گوشی در باتری آن‌هاست. X60 پرو از یک باتری ۶۶۰۰ میلی‌آمپرساعتی با شارژ سریع ۶۶ واتی بهره می‌برد که در مقایسه با باتری ۵۸۰۰ میلی‌آمپرساعتی X60 معمولی، طول عمر بیشتری در پخش ویدیو و بازی فراهم می‌کند.

گوشی های آنر X60 و X60 پرو

گوشی های آنر X60 و X60 پرو

X60 پرو با چهار رنگ مشکی، سفید، سبز و نارنجی عرضه شده و قیمت نسخه پایه آن ۲۱۰ دلار است. مدل X60 معمولی نیز در سه رنگ با قیمت پایه ۱۷۰ دلار به فروش می‌رسد.

gsmarena

امتیاز ما

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

دادار

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادات شهرفافا

  • داغ‌ترین‌ها
بهترین فیلم برای آخر هفته

بهترین فیلم برای آخر هفته (مهر ۱۴۰۳)

14 ساعت پیش
برای خرید کامپیوتر گیمینگ به چه مواردی باید توجه کنیم؟

برای خرید سیستم گیمینگ باید به چه مواردی توجه کنیم؟

10 ماه پیش
راهنمای خرید اسپیکر بلوتوثی

راهنمای خرید اسپیکر بلوتوثی

2 سال پیش
بهترین لپ تاپ های ایسوس برای کارهای گرافیکی

بهترین لپ‌تاپ‌های ایسوس برای کارهای گرافیکی + معرفی 2 لپ تاپ

2 سال پیش