هشتگ های داغ :‌
لپ-تاپ-ایسوس
0

راهنمای جامع خرید لپ تاپ ایسوس 2024

لپ‌تاپ‌های ایسوس سهم خوبی را در بازار ایران به خود اختصاص داده‌اند. این برند محصولات بسیار باکیفیتی را تولید و به بازار عرضه می‌کند. ممکن در برخی از محصولات و مدل‌ها قیمت بالاتری را ببینید اما قطعا کالای باکیفیتی در اختیارتان قرار می‌گیرد. برای خرید لپ تاپ ایسوس به دلیل تنوع بالای مدل‌ها، ممکن است گیج شوید و انتخاب درستی انجام ندهید. از همین رو، در این مقاله از شهر تکنولوژی فافا، قصد داریم راهنمای جامع خرید لپ تاپ ASUS ارائه دهیم تا راحت‌تر خرید کنید.

لپ-تاپ-ایسوس

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

معرفی برند لپ تاپ ایسوس

لپ-تاپ-ایسوس

کمپانی ایسوس از پیشگامان و تولید‌کنندگان لپ تاپ و قطعات کامپیوتر، از سال 1989 تاسیس شده است. تی‌.اچ تانگ (T.H. Tung)، تد هسو (Ted Hsu)، وین هاسی (Wayne Hsieh) و ام‌.تی لیاو (M.T. Liao) از بنیانگذاران این کمپانی در شهر تایپه واقع در کشور تایوان بوده‌اند. این 4 نفر، مهندسان سخت‌افزار کمپانی Acer بودند. در زمان تاسیس این کمپانی، کشور تایوان هنوز در زمینه سخت‌افزار شناخته شده نبود و شرکت اینتل (Intel) تمامی پردازنده‌های خود را به کمپانی IBM می‌فروخت. در نتیجه، کمپانی‌هایی مانند ایسوس باید 6 ماه در نوبت می‌ماندند تا اینتل به آن‌ها پردازنده بفروشد. 

در همان سال‌های اول، ایسوس اولین مادربرد خود را با استفاده از Intel 486 تولید کرد. دقیقا زمانی که اینتل در تولید مادربرد دچار مشکل شده بود، ایسوس Motherboard‌هایی را به بازار عرضه کرد که به خوبی با پردازنده‌های اینتل کار می‌کردند. پس از آن، کمپانی ایسوس پردازنده‌های اینتل را زودتر از دیگر رقیبان خود دریافت می‌نمود. Asus در سپتامبر 2005 میلادی اولین کارت‌های PhysX را عرضه کرد، سپس با ارائه مدل TLW32001 وارد حوزه تولید مانیتور LCD شد. 

در حوزه تولید لپ تاپ، Asus یکی از بهترین‌هاست. این برند با تنوع و تولید سری‌های مختلف لپ‌تاپ توانسته سهم خوبی از بازار جهانی را به خود اختصاص دهد. لپ تاپ‌های ایسوس با طراحی جذاب، متریال باکیفیت، باتری با عمر زیاد و … تولید می‌شوند. هر سری از لپ تاپ ایسوس برای کاربری خاصی تولید شده است. برای مثال، سری TUF و ROG برای علاقه‌مندان به گیم، طراحی و مهندسی تولید و به بازار عرضه شده است. این در حالی است که سری Zenbook  و Vivobook برای کاربران نسبتاً حرفه‌ای مناسب است و طراحی ظریف و خاصی دارد. 

محصولات مختلف ایسوس 

لپ-تاپ-ایسوس

برند ایسوس در حوزه‌های مختلفی مانند الکترونیک، سخت‌افزار کامپیوتر و شبکه فعالیت می‌کند. محصولات این برند معتبر شامل لپ تاپ، مانیتور، مادربرد، کارت گرافیک، سرور، پروژکتور، گوشی هوشمند، درایو نوری، وبکم، روتر و مودم و انواع تجهیزات شبکه است. 

معرفی مدل‌های مختلف لپ تاپ ایسوس

کمپانی ایسوس، خط تولید لپ‌تاپ‌های خود را به چند بخش و مدل تقسیم کرده است. همانطور که گفتیم هر سری از لپ‌تاپ‌های Asus برای کاربرد خاصی تولید و به بازار عرضه می‌شوند تا کاربران بتوانند بهترین بهره‌وری را از Laptop داشته باشند. در ادامه به معرفی سری‌های مختلف لپ تاپ ایسوس می‌پردازیم. توجه داشته باشید که سری‌های معروف‌تر در این مقاله مورد بررسی قرار می‌گیرند و ممکن است برخی از سری‌های کم‌تر شناخته شده معرفی نشوند. 

سری ProArt Studiobook لپ تاپ ایسوس 

لپ-تاپ-ایسوس

این سری از لپتاپ‌های ایسوس برای نیازهای هنری حرفه‌ای و دیجیتال طراحی و تولید شده‌اند. سخت‌افزار قدرتمند، صفحه نمایش بسیار باکیفیت و طراحی خاص این سری، برای تولیدکنندگان محتوا،‌ طراحان و تدوینگران مناسب است. صفحه نمایش این محصول دارای رزولوشن بالایی است و جزئیات را به خوبی نشان می‌دهد. بدنه این سری از لپ‌تاپ‌های ایسوس از متریال بسیار باکیفیت ساخته شده و اغلب فلزی است. علاوه بر این، اسپیکرهایی که در ProArt Studiobook استفاده شده، تجربه متفاوتی از شنیدن موسیقی و صدای ویدئوها و فایل‌های صوتی برای شما به ارمغان می‌آورد. 

عمر باتری این سری از لپ تاپ‌ها می‌تواند نیاز هر کاربری را برطرف کند. Asus قیمت سری ProArt Studiobook نسبتاً بالا است. اما از نظر عملکرد بسیار عالی هستند و ارزش خرید بسیار بالایی دارند. این سری برای کاربران حرفه‌ای طراحی شده و قابلیت‌های جذابی دارد.

سری Expertbook لپتاپ ایسوس

لپ-تاپ-ایسوس

این سری لپ تاپ asus برای کارمندان، دفاتر کاری و کاربری دانشجویی مناسب است. سری Expertbook این برند روی باتری خوب و پردازش قوی متمرکز است. در بیشتر مدل‌های این سری از کارت گرافیک مجزا استفاده نشده و تنها CPU بسیار قدرتمند روی آن تعبیه شده تا پردازش‌ها و محاسبات مالی و اداری به سرعت انجام شوند. 

سری Expertbook لپ تاپ ایسوس وزن بسیار کمی دارد و برای جابه‌جایی و حمل بسیار راحت است. همچنین، برند ایسوس در طراحی، ظرافت بسیار زیادی به خرج داده و ظاهر لپ تاپ را بسیار شیک طراحی نموده تا در جلسات و ملاقات‌های کاری با حفظ پرستیژ حضور پیدا کنید. خرید این سری از لپ‌تاپ‌های Asus به افرادی که دائماً در سفر هستند و نیازی به پردازش‌های گرافیکی ندارند، توصیه می‌شود. 

لپ تاپ ایسوس سری Vivobook

لپ-تاپ-ایسوس

این سری از Laptop‌های ایسوس کاربری گسترده‌تری دارند. سری Vivobook لپ تاپ ایسوس قدرت پردازش داده و گرافیکی نسبتاً بالایی دارد و برای کاربری طراحی و مهندسی و تولید محتوا مناسب است. در این سری، می‌توانید از بین مدل‌های مختلف یکی را نسبت به کاربری که دارید؛ انتخاب نمایید. ایسوس در ساخت این سری، همواره تلاش کرده تا با طراحی سبک و کم حجم، قدرت بسیار زیادی را به کاربران خود ارائه دهد. سخت‌افزار بسیار قوی، کیفیت ساخت بالا و طراحی هیبریدی سری ویوو بوک ایسوس، آن را به محصولی منحصر بفرد از این برند تبدیل کرده است. 

سری Zenbook لپ تاپ ایسوس

لپ-تاپ-ایسوس

طراحی منحصر بفرد، اکسسوری‌های متفاوت و جذاب از ایسوس را می‌توانید در این سری ببینید. زنبوک ایسوس با نمایشگر دوم، طراحی متفاوت کیبورد، حسگر اثر انگشت و نمایشگر باریک و کم‌حاشیه، لپ‌تاپ‌هایی فوق‌العاده جذاب را ارائه می‌دهد. 

ایسوس در تلاش است تا با سری Zenbook و Vivobook، طیف وسیعی از کاربران با نیازهای مختلف را به سمت خود جذب کند. برخی از پرچمداران ایسوس از این سری هستند. علاوه بر این، اگر قصد خرید لپ تاپ ایسوس برای کارهای گرافیکی را دارید بهترین گزینه سری Zenbook است.

لپ تاپ ایسوس سری Chromebook

لپ-تاپ-ایسوس

لپ‌تاپ‌های Chromebook مدل‌های مختلفی دارند اما بازار هدف آن‌ها مشخص است. دانشجویان و دانش‌آموزانی که لپ تاپ را برای کارهای سبکی مانند تایپ و پروژه‌های تحصیلی نیاز دارند و در عین حال، عمر باتری بالا، وزن کم و قیمت پایین می‌خواهند؛ بهترین گزینه برای آن‌ها سری Chromebook ایسوس است. مدل‌های جدید این سری دارای پردازنده‌های قدرتمند و رم بالا هستند تا قدرت بالایی را به کاربران ارائه دهند. 

سری‌های TUF و ROG لپتاپ ایسوس

لپ-تاپ-ایسوس

نوبت می‌رسد به سری لپ‌تاپ‌های گیمینگ ایسوس که دارای سخت‌افزار و طراحی کاملاً متفاوتی نسبت به سری‌های دیگر هستند. سری ROG‌ که مخفف Republic of Gamers می‌باشد، کیفیت و قدرت بسیار زیادی را به طراحان، مهندسان، تولیدکنندگان محتوا و گیمرها ارائه می‌دهد. سری TUF‌ نیز برای کاربری گیمینگ، طراحی و برنامه‌نویسی به بازار عرضه شده و قیمت مناسب‌تری نسبت به سری ROG دارد.

خرید لپ تاپ ایسوس از شهر تکنولوژی فافا

خرید لپ‌تاپ ایسوس از فروشگاه شهر تکنولوژی فافا، انتخابی هوشمندانه برای افرادی است که به دنبال کیفیت و خدمات عالی هستند. این فروشگاه مجموعه‌ای گسترده از مدل‌های مختلف لپ‌تاپ‌های ایسوس، از جمله سری‌های ZenBook، VivoBook، ROG و TUF را با قیمت‌های رقابتی و گارانتی معتبر عرضه می‌کند. مشتریان می‌توانند از مشاوره تخصصی فروشگاه بهره‌مند شده و بهترین گزینه را بر اساس نیازهای خود انتخاب کنند. خرید از این فروشگاه تجربه‌ای مطمئن و لذت‌بخش را برای خریداران به ارمغان می‌آورد.

سوالات متداول

لپ تاپ‌های مهندسی باید پردازنده قوی، SSD، باتری با طول عمر طولانی و وزن کمی داشته باشند. سری Zenbook، Chromebook و Expertbook ایسوس بهترین‌ها برای استفاده دانشجویی هستند. 

سری TUF و ROG برای گیمرها ساخته شده‌اند و بالاترین بهره‌وری را ارائه می‌دهند. 

در زمینه تولید مادربرد، برند ایسوس شماره 1 و یکی از سه برند برتر تولید‌کننده محصولات گیمینگ در جهان است. ایسوس یکی از بهترین تولید‌کنندگان محصولات مرتبط با تکنولوژی در جهان است.

سری Zenbook از نظر طراحی متفاوت، قدرت پردازشی و کیفیت ساخت بهترین است.

در سال 2024 ایسوس پنجمین برند برتر تولید‌کننده لپ تاپ در دنیاست. 

خیر، ایسوس لپ‌تاپ‌هایی برای بازی تولید می‌کند که شامل سری ROG و TUF می‌شوند. این لپ‌تاپ‌ها دارای سخت‌افزار قدرتمندی مانند پردازنده‌های پیشرفته و کارت‌های گرافیک قوی هستند.

برای به‌روزرسانی درایورها، به وب‌سایت رسمی ایسوس مراجعه کرده و مدل لپ‌تاپ خود را جستجو کنید. سپس درایورهای مورد نیاز را دانلود و نصب کنید.

بله، لپ‌تاپ‌های ایسوس به دلیل کیفیت ساخت بالا و استفاده از مواد مرغوب شهرت دارند. سری‌های مختلفی مانند ZenBook و VivoBook به دلیل طراحی زیبا و مقاوم شناخته می‌شوند.

عمر باتری لپ‌تاپ‌های ایسوس بسته به مدل و استفاده متفاوت است. برخی سری‌ها مانند ZenBook، عمر باتری بسیار خوبی دارند که می‌توانند تا 10 ساعت یا بیشتر شارژدهی داشته باشند.

امتیاز ما

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

حنانه برزگرحسینی

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادات شهرفافا

  • داغ‌ترین‌ها
خرید تجهیزات گیمینگ در بلک فرایدی ۲۰۲۴

خرید تجهیزات گیمینگ در بلک فرایدی ۲۰۲۴

17 ساعت پیش
بهترین فیلم برای آخر هفته

بهترین فیلم برای آخر هفته (مهر ۱۴۰۳)

5 روز پیش
برای خرید کامپیوتر گیمینگ به چه مواردی باید توجه کنیم؟

برای خرید سیستم گیمینگ باید به چه مواردی توجه کنیم؟

11 ماه پیش
راهنمای خرید اسپیکر بلوتوثی

راهنمای خرید اسپیکر بلوتوثی

2 سال پیش