حل مشکل نرم افزار های گرافیکی با نمایشگر های اولترا اچ دی(UHD / 4K)!!!!!!

از آنجایی که نرم افزار های گرافیکی از جمله فتوشاپ و اوتوکد هنوز خود را با نمایشگر های اولترا اچ دی تطبیق نداده اند در این سیستم ها با مشکل کوچک بودن آیکون ها و بطور کلی تصویر مواجه هستیم.
در ادامه با راه حل این مشکل با ما همراه باشید:

 1_ابتدا  RUN ویندوز را با پنجره +R باز کرده و در آن  عبارت regedit  را تایپ کنید.
برای مرحله بعد قسمت های زیر را به ترتیب دنبال کنید:

HKEY_LOCAL_MACHINE > SOFTWARE > Microsoft > Windows > CurrentVersion > SideBySide

2_ برای قسمت بعد راست کلیک کرده یک فایل جدید از نوع DWORD (32 bit) می سازیم و نام فایل را preferExternalmanifest می گذاریم و Enter را فشار می دهیم
3_ برای قسمت بعد روی preferexternalmanifest کلیک راست کرده و گزینه modify را انتخاب کرده مقدار value data را 1 و گزینه decimal را انتخاب و ok می زنیم و از registry editor خارج میشویم 

در آخر میبایست فایل را از لینک مربوطه دانلود کرده و در قسمتی که برنامه خود را نصب کرده اید قرار دهید .
توجه داشته باشید فایل ارائه شده توسط ما برای تمامی نرم افزارها می باشد و شما می بایست فقط نام فایل manifest را مطابق نرم افزار خود تغییر دهید اين فايل هارا ميتوانيد از اينجا دانلود نماييد.

اگر این مطلب کاربردی بوده یا اینکه راه کاری برای دیگر نرم افزار ها دارید لطفا در قسمت کامنت دیدگاه خودتونو بنویسید تا دیگران هم استفاده کنند.

برچسب ها :

دیدگاهتان را بنویسید