تیم کوک از موس MX Master 3 لاجیتک استفاده میکند؟!

پیش‌تر شایعه‌ای منتشر شد که تیم کوک، مدیرعامل اپل، موس MX Master 3 لاجیتک را به Magic Mouse ترجیح می‌دهد، اما این ادعا بی‌پایه بوده و ناشی از سوءتفاهم یکی از رسانه‌ها است.

داستان کوک و موس MX Master 3 لاجیتک

کوک ماه گذشته در گفت‌وگویی با وال‌استریت ژورنال بیان کرد که روزانه از تمامی محصولات اپل استفاده می‌کند. اندکی بعد، وس دیویس از وب‌سایت ورج تصمیم گرفت آزمایشی انجام دهد و در طول روز از همه محصولات اپل بهره ببرد.

[irp posts=”9831″ ]

دیویس در جریان این آزمایش اعلام کرد که بیشتر از ماوس MX Master 3 استفاده کرده است، اما گاهی نیز از مجیک موس یا مجیک ترک‌پد کمک گرفته است؛ بنابراین، این دیویس بود که از ماوس لاجیتک استفاده کرده، نه کوک.

وب‌سایت The Mac Observer مقاله‌ی ورج را به اشتباه تفسیر کرد و گزارشی منتشر نمود که در آن ادعا شده بود تیم کوک ماوس MX Master 3 را به مجیک موس ترجیح می‌دهد. این ادعای نادرست در ردیت توجه زیادی را به خود جلب کرد.

محسن دادار

دیدگاهتان را بنویسید