هشتگ های داغ :‌
محصولات جدید اپل آبان ۱۴۰۳
0

محصولات جدید اپل آبان ۱۴۰۳

شرکت اپل شب گذشته به صورت غیرمستقیم اعلام کرد که قصد دارد همین هفته از چند محصول جدید رونمایی کند. طبق گزارش‌های اخیر، این شرکت در حال آماده‌سازی برای معرفی مک‌بوک‌ها و کامپیوترهای رومیزی مک با تراشه‌ی جدید M4 در روزهای آینده است. در ادامه به معرفی محصولات جدید اپل آبان ۱۴۰۳ می پردازیم.

محصولات جدید اپل آبان ۱۴۰۳

در مورد مک‌بوک پرو M4، یک یوتیوبر ویدیوهایی از جعبه‌ای که ادعا می‌شود مربوط به این مدل است منتشر کرده و اطلاعات مختلفی از این محصول ارائه داده است. جزئیات مربوط به آی‌مک M4 و مک مینی در دسترس کمتر است، اما گزارش‌ها حاکی از آن است که احتمال عرضه این مدل‌ها نیز بالاست. برای آشنایی با سایر محصولات جدید اپل، تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

مک‌بوک پرو M4

محصولات جدید اپل آبان ۱۴۰۳

محصولات جدید اپل آبان ۱۴۰۳

اطلاعات فاش‌شده پیرامون مک‌بوک پرو M4 از سایر مدل‌ها بیشتر است و به همین دلیل، احتمال معرفی این دستگاه بیشتر است. پیش‌بینی می‌شود هوش مصنوعی در مک‌بوک M4 نقش مهمی ایفا کند و قابلیت‌هایی مانند ابزارهای نوشتاری هوشمند، نسخه‌ی جدید سیری و Photo Cleanup در این مدل فعال شوند. همچنین، انتظار می‌رود که تراشه‌ی M4 با افزایش تعداد هسته‌های CPU به ۱۰، بهبود عملکرد GPU و ارتقای موتور عصبی به پشتیبانی از قابلیت‌های هوش مصنوعی جدید اپل بپردازد.

شایعاتی نیز وجود دارد که اپل مدل‌های پایه‌ی مک‌بوک پرو را با ۱۶ گیگابایت رم به بازار عرضه خواهد کرد که در مقایسه با ۸ گیگابایت در مدل‌های فعلی، یک ارتقای قابل توجه است. احتمالاً مدل‌های پیشرفته‌تر نیز با حافظه بیشتری در دسترس خواهند بود.

آی‌مک M4

محصولات جدید اپل آبان ۱۴۰۳

با وجود اینکه آی‌مک M3 هنوز در بازار موجود است، شایعاتی مبنی بر عرضه‌ی نسخه‌ی جدید آی‌مک با تراشه‌ی M4 منتشر شده است. جزئیات دقیقی از طراحی این مدل در دست نیست، اما پیش‌بینی می‌شود که ظاهر آن مشابه مدل فعلی باشد و صرفاً از تراشه‌ی جدیدتر M4 بهره ببرد.

مک مینی M4

محصولات جدید اپل آبان ۱۴۰۳

محصولات جدید اپل آبان ۱۴۰۳

گزارش‌ها نشان می‌دهند که مک مینی M4 نیز هفته‌ی آینده رونمایی خواهد شد. مهم‌ترین شایعه این است که این مدل دارای پنج پورت USB-C خواهد بود و احتمالاً پورت‌های USB-A حذف خواهند شد که ممکن است کاربری تجهیزات قدیمی‌تر را محدود کند. شایعاتی درباره طراحی جدید و کوچک‌تر مک مینی نیز به گوش می‌رسد که اگر صحت داشته باشد، می‌تواند این مدل را برای کاربران با فضای محدود مناسب‌تر کند.

مک‌بوک ایر M4 ؟

محصولات جدید اپل آبان ۱۴۰۳

به نظر می‌رسد مک‌بوک ایر M4 در این هفته معرفی نشود، اما احتمال دارد که این مدل در سال ۲۰۲۵ به بازار عرضه شود. گفته می‌شود که طراحی آن مشابه مدل‌های فعلی باقی خواهد ماند و تنها بهبودهای عملکردی خواهد داشت. پیش‌بینی می‌شود نسخه‌های ۱۳ و ۱۵ اینچی این مدل در آینده معرفی شوند.

امتیاز ما

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

دادار

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادات شهرفافا

  • داغ‌ترین‌ها
خرید تجهیزات گیمینگ در بلک فرایدی ۲۰۲۴

خرید تجهیزات گیمینگ در بلک فرایدی ۲۰۲۴

5 روز پیش
بهترین فیلم برای آخر هفته

بهترین فیلم برای آخر هفته (مهر ۱۴۰۳)

1 هفته پیش
برای خرید کامپیوتر گیمینگ به چه مواردی باید توجه کنیم؟

برای خرید سیستم گیمینگ باید به چه مواردی توجه کنیم؟

11 ماه پیش
راهنمای خرید اسپیکر بلوتوثی

راهنمای خرید اسپیکر بلوتوثی

2 سال پیش