هشتگ های داغ :‌
مانیتور قابل‌ حمل Edge OLED 5D
0

مانیتور قابل‌ حمل Edge OLED 5D رونمایی شد

مانیتور ۱۵٫۶ اینچی قابل‌حمل Edge OLED 5D از سوی شرکت هنگ‌کنگی InnLead معرفی شده است و با مجموعه‌ای از لوازم جانبی از جمله فرستنده بی‌سیم ارائه می‌شود که نیاز به کابل HDMI را از بین می‌برد. این مانیتور به پنل پشتی مغناطیسی مجهز است که امکان اتصال انواع لوازم جانبی را فراهم کرده و عملکردی مشابه سیستم MagSafe اپل دارد. از جمله این لوازم جانبی می‌توان به استند مغناطیسی، استند تاشو، نوار نورپردازی RGB بی‌سیم و نگه‌دارنده مغناطیسی گوشی اشاره کرد. در ادامه به بررسی مشخصات مانیتور قابل‌ حمل Edge OLED 5D می پردازیم.

خرید لوازم جانبی کامپیوتر

مانیتور قابل‌ حمل Edge OLED 5D

این محصول دارای پنل OLED با وضوح 4K و قابلیت اتصال مغناطیسی است. فرستنده بی‌سیم ارائه‌شده با Edge OLED 5D نیز بردی معادل ۳۰ متر و تأخیری برابر صفر دارد. به علاوه، کاربران می‌توانند چند فرستنده مجزا را برای سوئیچ بین دستگاه‌ها تنها با یک دکمه راه‌اندازی کنند.

بدنه Edge OLED 5D سبک و خوش‌ساخت بوده و با ماشین‌کاری CNC طراحی شده است. وزن آن تنها ۶۶۶ گرم و ضخامتش ۷٫۶ میلی‌متر است. این مانیتور همچنین دو اسپیکر داخلی دارد و درگاه‌های ارتباطی آن شامل دو پورت USB Type-C، پورت mini-HDMI و جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون می‌باشد. پنل OLED سامسونگ با نرخ نوسازی ۶۰ هرتز، کنتراست بی‌نهایت و روشنایی ۴۴۰ نیت، پوشش ۱۰۰ درصدی رنگ‌های DCI-P3 و عمق رنگ ۱۰ بیتی، این مانیتور را به گزینه‌ای ایده‌آل برای کاربران حرفه‌ای تبدیل کرده است.

مانیتور قابل‌ حمل Edge OLED 5D

مانیتور قابل‌ حمل Edge OLED 5D

مدل‌های غیرلمسی و لمسی Edge OLED 5D به بازار عرضه می‌شوند. با تحویل تبلت یا مانیتور قدیمی، قیمت پیش‌خرید مدل غیرلمسی ۳۴۰ دلار و بدون تحویل دستگاه قدیمی ۴۰۰ دلار است. پس از عرضه رسمی، قیمت این نسخه به ۵۷۰ دلار خواهد رسید. همچنین، نسخه لمسی Edge OLED 5D با باتری داخلی، در صورت تحویل دستگاه قدیمی، ۴۶۰ دلار و بدون تحویل ۵۲۰ دلار پیش‌فروش می‌شود. قیمت خرده‌فروشی این نسخه نیز احتمالا به ۷۰۰ دلار خواهد رسید و از طریق پلتفرم Indiegogo به فروش می‌رسد.

نگه‌دارنده مغناطیسی گوشی با قیمت ۱۶ دلار، استند تاشو ۳۰ دلار و نوار نورپردازی بی‌سیم RGB مغناطیسی ۲۷ دلار فروخته می‌شود. همچنین قیمت فرستنده بی‌سیم ۲۰۰ دلار است که نسبت به قیمت خود مانیتور ممکن است کمی بالا به‌نظر برسد.

امتیاز ما

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

دادار

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادات شهرفافا

  • داغ‌ترین‌ها
خرید تجهیزات گیمینگ در بلک فرایدی ۲۰۲۴

خرید تجهیزات گیمینگ در بلک فرایدی ۲۰۲۴

15 ساعت پیش
بهترین فیلم برای آخر هفته

بهترین فیلم برای آخر هفته (مهر ۱۴۰۳)

5 روز پیش
برای خرید کامپیوتر گیمینگ به چه مواردی باید توجه کنیم؟

برای خرید سیستم گیمینگ باید به چه مواردی توجه کنیم؟

11 ماه پیش
راهنمای خرید اسپیکر بلوتوثی

راهنمای خرید اسپیکر بلوتوثی

2 سال پیش