هشتگ های داغ :‌

8 گوشی پیشرفته که نباید از خریدشان صرف نظر کرد !

 

اگر که به دنبال یک گوشی همراه قدرتمند ، قابل اطمینان و زیبا هستید ، این خبر را بخوانید . در این نوشتار به معرفی 8 گوشی فوق پیشرفته پرداخته شده است که از هر نظر در دنیای گوشی های موبایل حرف اول را می زنند .

سامسونگ گلکسی اس 7 (Samsung Galaxy S7)

 

سامسونگ در چند سال اخیر در دنیای موبایل گام های بسیار بلندی برداشته است . این سازنده کره ای اخیرا دو گوشی با نام های گلکسی S7 و گلکسی S7 ادج را روانه بازار کرده که توجه هر کاربری را به خود جلب می کنند . گلکسی جدید به برادر بزرگ ترش ، گلکسی S6 ، شباهت هایی دارد اما از طراحی زیباتر و قدرت بیشتری بهره می برد . این گوشی هوشمند به یک نمایشگر 5.1 اینچی ، دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی ، پردازشگر کوالکوم اسنپدراگون 820 ، رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 32/64 گیگابایتی مجهز است . سامسونگ این سرباز را به نرم افزاری به نام Samsung Knox مجهز کرده است که در مقابل هر چیزی از نرم افزارهای تجاری کاربر محافظت می کند .

قیمت : 699.99 دلار

سایلنت سیرکل بلک فون 2 (Silent Circle Blackphone 2)

 

برخی از کاربران برای حریم خصوصی خود ارزش قائل می شوند و از یک گوشی هوشمند چیزی بیش از یک اسکنر اثر انگشت فیزیکی و پین کدهای محافظتی را می خواهند . به این گونه افراد توصیه می شود که بلک فون 2 ، نسل دوم گوشی های ایمن سایلنت سیرکل ، را از یاد نبرند . این گوشی زیبا از یک سیستم عامل اندروید معمولی بهره می برد که به چند لایه از نرم افزارهای محافظتی و امنیتی مجهز شده است تا به هر نحو ممکن از اطلاعات کاربر محافظت کند . یکی از قابلیت های جالب این دستگاه ویژگی Spaces است که نرم افزارهایی را که کاربر دانلود می کند ، از نرم افزارهای اصلی و حساس جدا می سازد .

قیمت : 799 دلار

وایو فون بیز (Vaio Phone Biz)

 

سیستم عامل هایی نظیر اندروید و iOS محبوب ترین پلت فرم های موجود در دنیای گوشی های همراه و تبلت هستند اما با وجود این برخی از سازندگان تمایل دارند که نرم افزارهای خود را در قالب اکوسیستم مایکروسافت در اختیار کاربران بگذارند . وایو اخیرا یک گوشی با نام فون بیز را با سیستم عامل ویندوز 10 روانه بازار کرده است . این دستگاه اسم عجیبی دارد اما به گفته سازنده اش برای کاربرانی که در دنیای تجارت به سر می برند ، ساخته شد است . فون بیز از یک بدنه آلومینیومی ، نمایشگر 5.5 اینچی HD ، پردازشگر 617 کوالکوم اسنپدراگون ، رم 3 گیگابایتی ، حافظه داخلی 32 گیگابایتی و دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی بهره می برد .

قیمت : نامشخص

بلک بری پریو (BlackBerry Priv)

 

بلک بری گوشی پرچم دار جدیدش را با هدف ارتقاء حریم خصوصی کاربر و انتقال حس برتری به کاربر ساخته است . این گوشی هوشمند در بررسی های انجام شده نتوانست کاملا به این اهداف دست یابد اما باز هم از نظر مشخصات فنی و امنیتی حرف های زیادی برای گفتن داشته است . پریو و صفحه کلید QWERTY این دستگاه برای کاربران خاص ساخته شده است . اگر که به دنبال یک گوشی بزرگ هستید تا با صفحه کلید آن پیام های خود را با سرعت تایپ کنید ، پریو گزینه مورد نظر شماست .

قیمت : بیش از 719.99 دلار

اپل آیفون 6 پلاس (Apple iPhone 6 Plus)

 

محصولات آی پد و آیفون اپل به دلیل مجهز بودن به پلت فرم iOS و یک سبک طراحی زیبا همیشه برای کاربران محبوب بوده اند ؛ جدیدترین محصول اپل هم از این قاعده مستثنی نیست به همین دلیل است که آیفون 6 پلاس در این لیست قرار دارد . این گوشی هوشمند از یک نمایشگر 5.5 اینچی ، حافظه داخلی قابل ارتقاء تا 128 گیگابایت ، پردازشگر دو هسته ای A8 اپل و رم 1 گیگابایتی بهره می برد .

قیمت : بیش از 749.99 دلار

گوگل نکسوس 6 پی (Google Nexus 6P)

این گوشی قابل اطمینان حاصل همکاری دوجانبه گوگل و هواوی می باشد . در ساخت این دستگاه از یک پردازشگر 810 کوالکوم اسنپدراگون ، نمایشگر 5.7 اینچی 2360 در 1440 پیکسلی AMOLED ، رم 3 گیگابایتی ، دوربین اصلی 12.3 مگاپیکسلی ، سیستم عامل اندروید مارشمالو و حافظه داخلی قابل ارتقاء تا 128 گیگابایت استفاده شده است . 6 پی از همتایان خود که توسط اپل و سامسونگ ساخته شده اند ارزان تر است اما باز هم قدرت بالایی دارد . این گوشی هوشمند به یک اسکنر اثر انگشت نیز مجهز شده است تا ایمنی فیزیکی بالاتری را در اختیار کاربر بگذارد . تاجرانی که به دنبال یک گوشی اندروید اقتصادی قدرتمند هستند نباید 6 پی را فراموش کنند .

قیمت : 499 دلار

ورتو سیگنیچر تاچ بنتلی (Vertu Signature Touch for Bentley)

این گوشی زیبا خودنما ترین و همچنین گران ترین عضو این خانواده هشت نفره است . ورتو ترکیبی از یک کاور چرمی ، فلز تیتانیوم ، رنگ قرمز و مشکی و تعدادی قطعات الکترونیکی قدرتمند می باشد و برای کاربرانی ساخته شده که اهمیت زیادی به ظاهر و حس منتقل کننده گوشی خود می دهند . این گوشی هوشمند از یک دوربین 21 مگاپیکسلی با قابلیت فیلم برداری 4K ، نمایشگر 5.2 اینچی sapphire ، پردازشگر 8 هسته ای کوالکوم اسنپدراگون 810 ، حافظه داخلی 64 گیگابایتی ، رم 4 گیگابایتی و پلت فرم اندروید لولی پاپ بهره می برد .

قیمت : 14702 دلار

گرسو رگال (Gresso Regal)

اگر که پول زیادی دارید و می خواهید یک گوشی پر زرق و برق اندروید بخرید ، رگال را انتخاب کنید . این گوشی هوشمند که تنها 999 عدد از آن ساخته می شود ، از یک بدنه تیتانیومی بهره می برد که با طلای 18 عیار زرد یا سفید برای کاربر تزیین می شود . رگال تنها 8.8 میلی متر ضخامت دارد و یک نمایشگر 5 اینچی HD ، پردازشگر 4 هسته ای ، حافظه داخلی 32 گیگابایتی ، رم 2 گیگابایتی و دوربین 13 مگاپیکسلی را در اختیار کاربر می گذارد . رگال از نظر مشخصات فنی و قیمت مانند گوشی های پرچم دار موجود در بازار نیست اما ظاهر زیبایی دارد از این رو کاربران نمی توانند از خرید آن منصرف شوند .

قیمت : بیش از 3000 دلار

امتیاز ما

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

پویان معصومی

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادات شهرفافا

  • داغ‌ترین‌ها
برای خرید کامپیوتر گیمینگ به چه مواردی باید توجه کنیم؟

برای خرید سیستم گیمینگ باید به چه مواردی توجه کنیم؟

5 ماه پیش
راهنمای خرید اسپیکر بلوتوثی

راهنمای خرید اسپیکر بلوتوثی

1 سال پیش
بهترین لپ تاپ های ایسوس برای کارهای گرافیکی

بهترین لپ‌تاپ‌های ایسوس برای کارهای گرافیکی + معرفی 2 لپ تاپ

1 سال پیش
بهترین سی پی یو برای کارهای گرافیکی

راهنمای بهترین سی‌پی‌یو برای کارهای گرافیکی + معرفی 2 مدل

1 سال پیش