هشتگ های داغ :‌

نیروگاهی برای ماینرها: FSP پاور 2000 واتی خود را رونمایی کرد

ماینینگ و کاربران این صنعت که ماینر خوانده میشوند در سال­های اخیر باعث افزایش سرسام آور انرژی ارزشمندی به نام برق شده اند و این روند به سیر صعودی خود ادامه میدهد. همان طور که میدانید ماینرها نیاز به تعداد زیادی کارت گرافیک برای افزایش درآمد دیجیتالی خود دارند و کارت گرافیک­های قدرتمند نیز مصرف چشمگیری دارند. همین باعث شده تا ماینرها بیش از تمام گروه­های کاربری‌‌­­­ نیازمند انرژی برق باشند. انتخاب یک پاور ایده آل برای ماینینگ چالشی برای ماینرها محسوب میشود و منبع تغذیه باید جوابگوی انرژی مورد نیاز بسیار بالای ماینرها باشد و در عین حال در کارکرد مداوم بتواند پایداری خود را حفظ کند. اکنون شرکت چند ملیتی FSP پاوری 2000 واتی را معرفی کرده که گزینه ای ایده آل برای سیستم­های ماینینگ است. همراه ما باشید تا با این پاور قدرتمند آشنا شویم.

ارزش بیت کوین اکنون به بالاترین خود رسیده است و عطش ماینینگ در کاربران از همیشه بیشتر شده است. در این میان تولیدکنندگان منبع تغذیه هم تمام تلاش خود را میکنند تا مدل هایی مناسب برای ماینرها طراحی کنند. FSP که از جمله اسم­های شناخته شده در صنعت منبع تغذیه است در جدیدترین دستآورد خود یک پاور 2000 واتی با میزان ورودی 230V را طراحی که با توجه به نیاز شدت ورودی جریان 130V که توسط اکثریت ماینرها مورد استفاده قرار می­گیرد، این پاور گزینه­ای قابل اطمینان برای ماینرها محسوب میشود. در واقع بالاتر بودن میزان قدرت ورودی پاور نسبت به نیاز ماینرها به معنای افزایش راندمان پاور و سیستم مورد استفاده است که در امر ماینینگ این موضوع اهمیت بالایی دارد اما خروجی پاور نیز در این حالت میتواند بیشتر باشد چرا که آمپر کمتری از منبع انرژی یعنی پریز برق روی دیوار کشیده میشود و میزان شدت 15 آمپر به طور معمول برای سوکت­های 230V یا 115V حداکثر مقدار لازم است. لازم به ذکر است که میزان آمپر یاد شده که یک سوکت AC قادر به انتقال آن است ارتباطی با میزان ولتاژ خروجی ندارد. پس بدون در نظر گرفتن اینکه سوکت AC شما دارای ولتاژ خروجی 115V یا 230V است، حداکثر مقدار آمپر تغییری نمی­کند، مگر اینکه نیاز شما به نیروی برق بسیار زیاد باشد و از کابل­های بسیار ضخیم­تری استفاده کنید. برای اینکه متوجه شوید چه مقدار ولتاژ و آمپر به دستگاه برقی شما وارد میشود نیازی به حساب و کتاب خاصی نیست و دستگاه­هایی برای این کار وجود دارند که مقدار دقیق پارامترهای یاد شده را به شما نشان میدهند.

پاور ماینینگ 2000 واتی شرکت FSPپاور ماینینگ 2000 واتی شرکت FSP

در حال حاضر شرکت FSP اطلاعات زیادی را در مورد منبع تغذیه­ی مخصوص ماینینگ خود منتشر نکرده است و قیمت، مدت گارانتی و زمان عرضه­ی گسترده­ی این پاور هنوز مشخص نیست اما میدانیم که این شرکت پاور مخصوص مانینینگ خود را در دو مدل 1500 و 2000 واتی وارد بازار خواهد کرد. هر دو مدل دارای استاندارد 80 PLUS Platinium هستند که نشان از راندمان بسیار بالای این منابع تغذیه دارد. همچنین این پاور دارای طراحی تمام ماژولار است و عمر مفید 100 هزار ساعت در دمای کاری اتاق یا 25 درجه سانتی گراد برای آن اعلام شده است. برای خنک سازی این پاور نیز یک فن 140 میلی متری در نظر گرفته شده است. تعداد کانکتورهای PCIe در این پاور 16 عدد است تا ماینرها ریگ­های عظیمی را با آن به راه بیاندازند. به نظر میرسد FSP در طراحی این پاور تنها ماینرها را مد نظر قرار داده است به همین دلیل این محصول برای ماینرها از ارزش خاصی برخوردار است.

منتشر شده در شهر فافا

امتیاز ما
برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

پویان معصومی

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادات شهرفافا

  • داغ‌ترین‌ها
برای خرید کامپیوتر گیمینگ به چه مواردی باید توجه کنیم؟

برای خرید سیستم گیمینگ باید به چه مواردی توجه کنیم؟

5 ماه پیش
راهنمای خرید اسپیکر بلوتوثی

راهنمای خرید اسپیکر بلوتوثی

1 سال پیش
بهترین لپ تاپ های ایسوس برای کارهای گرافیکی

بهترین لپ‌تاپ‌های ایسوس برای کارهای گرافیکی + معرفی 2 لپ تاپ

1 سال پیش
بهترین سی پی یو برای کارهای گرافیکی

راهنمای بهترین سی‌پی‌یو برای کارهای گرافیکی + معرفی 2 مدل

1 سال پیش