هشتگ های داغ :‌

شهر فافا حامی نماد اعتماد الکترونیک و حقوق مصرف کننده

چهارشنبه 15 دی ماه 1395 در سالن اجتماعات سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس همایش نماد اعتماد الکترونیکی به منظور آموزش و معرفی اهمیت و نقش آن در کسب و کارهای اینترنتی با حمایت فروشگاه اینترنتی شهر فافا برگزار شد.

در این جلسه ابتدا جناب مهندس همتی ریاست محترم سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس ضمن خوش آمدگویی به حضار عنوان کردند که نماد اعتماد الکترونیک در راستای حمایت از حقوق مصرف کننده طراحی شده است. ایشان همچنین از نقش سازمان صنعت، معدن و تجارت پیرامون نماد اعتماد الکترونیکی سخن گفتند.

سپس جناب مهندس واعظ پور، رئیس کل اداره ی پست استان فارس، ابتدا از نقش مهم و حیاتی اداره ی پست در توسعه ی تجارت الکترونیک و ظرفیت های اداره ی پست استان فارس در حمایت از تجارت الکترونیک، برای حضار سخن گفتند و درادامه با بیان اینکه در استان فارس، میزان تمایل مردم به خرید اینترنتی 10 برابر تمایل کسبه به فروش اینترنتی است از حضار خواستند تا در جهت بهبود این روند گام بردارند.

پس از آن نماینده ی محترم مرکز توسعه تجارت الکترونیکی ایران به معرفی نماد اعتماد الکترونیکی و ارائه ی آمار و ارقام پیرامون روند رو به رشد تجارت الکترونیک کشور و افزایش استقبال مردم از خریدهای اینترنتی پرداخت. وی همچنین بیان کرد که تجارت الکترونیک در کشور ما در میان کشورهای در حال توسعه ی آسیا و اقیانوسیه در جایگاه هشتم قرار دارد که باز هم باید در جهت بهتر شدن آن اقداماتی صورت گیرد.

همایش نماد اعتماد الکترونیکی به منظور آموزش و معرفی اهمیت و نقش آن در کسب و کارهای اینترنتی با حمایت فروشگاه اینترنتی شهر فافا

سروان نگهداری نماینده ی پلیس فتا نیز ضمن حضور در این جلسه نکاتی پیرامون حفظ امنیت تجارت الکترونیک و فضای سایبری به مخاطبان یادآور شدند و در خلال آن عنوان کردند که برخی از فروشگاه های اینترنتی در کشور ما با عدم تحویل کالا یا عدم انطباق مشخصات کالای تحویل شده به مشتری با مشخصات مندرج در سایت و … موجبات کاهش اعتماد مردم به فروشگاه های الکترونیکی را فراهم می آورند از وزارت صنعت، معدن و تجارت درخواست کرد تا تدابیری اندیشه کنند که بیش از این به تجارت الکترونیک کشور خدشه وارد نشود.

در ادامه کارگاه های آموزشی برگزار شد که ابتدا جناب آقای مهندس کیوان نقره کار در مورد شیوه های بازاریابی، و راه کارهایی برای موفق شدن در زمینه ی تجارت الکترونیک را برای حضار توضیح دادند و پس از آن دو فروشگاه اینترنتی فعال و موفق استان فارس، شهر فافا و سایت پارسکدرز به بیان تجربیات خود در حوزه ی تجارت الکترونیک پرداختند.

جلسه نکاتی پیرامون حفظ امنیت تجارت الکترونیک و فضای سایبری

در پایان نیز کارشناسان پاسخگوی سؤالات مخاطبان در خصوص نماد اعتماد الکترونیکی بودند.

امتیاز ما

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

پویان معصومی

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادات شهرفافا

  • داغ‌ترین‌ها
برای خرید کامپیوتر گیمینگ به چه مواردی باید توجه کنیم؟

برای خرید سیستم گیمینگ باید به چه مواردی توجه کنیم؟

5 ماه پیش
راهنمای خرید اسپیکر بلوتوثی

راهنمای خرید اسپیکر بلوتوثی

1 سال پیش
بهترین لپ تاپ های ایسوس برای کارهای گرافیکی

بهترین لپ‌تاپ‌های ایسوس برای کارهای گرافیکی + معرفی 2 لپ تاپ

1 سال پیش
بهترین سی پی یو برای کارهای گرافیکی

راهنمای بهترین سی‌پی‌یو برای کارهای گرافیکی + معرفی 2 مدل

1 سال پیش