هشتگ های داغ :‌

راهنمای خرید گوشی با قیمت مناسب

مقدمه:

گوشی های تلفن همراه تقریبا عضو جدا نشدنی از زندگی همه ما انسان ها شده اند. اکثر  کار های روزانه ما به طور مستقیم یا غیر مستقیم با گوشی های همراه مرتبط هستند. گوشی های همراه تنوع بسیار زیادی دارند و افراد برای خرید گوشی هوشمندشان بر اساس فاکتور های بسیاری انتخاب می کنند. اما اولین و اصلی ترین فاکتور برای خرید در اکثر افراد، قیمت آن است.

قیمت گوشی ها بر اساس موارد زیادی تعیین می شود.از جمله: حافظه، رم، برند و  بسیاری موارد دیگر  اما تمامی گوشی هوشمند متناسب با ویژگی ها و قابلیت هایشان قیمت گذاری نشده اند. با ما باشید تا بهترین گوشی های هوشمند با مناسب ترین قیمت ها را معرفی کرده و بررسی کنیم.

1 . گوگل پیکسل 4 ای(Google pixel 4a)

گوگل پیکسل 4 ای تمام خصوصیاتی که نسخه قبلی خود، یعنی گوگل پیکسل 3 ای را دارا می باشد. دوربین این گوشی مانند نسخه قبلی است که برخی می گویند از جمله بهترین دوربین در این محدوده قیمتی است. گوگل می گوید با برنامه هایی که برای ارتقاء کیفیت عکس روی این گوشی نصب شده است، شما می توانید عکس هایی عالی و قابل رقابت با بهترین دوربین ها بگیرید.

عملکرد گوگل پیکسل 4 ای به قدرت آی فون اس ای نیست; اما برای اکثر کاربران گوشی های هوشمند عملکرد گوگل پیکسل 4 ای با چیپست 730G برای راه اندازی و نصب اکثر برنامه ها کفایت می کند. طراحی جذاب، حافظه 128 گیگابایتی و صفحه نمایش OLED برخی دیگر از برتری های این گوشی هوشمند است.

2. آیفون اس ای (iPhone SE)

شاید این گوشی به ارزانی دیگر گوشی های لیست ما نباشد، اما حتما جزیی از بهترین گوشی های هوشمند تولید شده است. عملکرد این گوشی دقیقا مثل آی فون 11 و آی فون 11 پرو است. دلیل آن استفاده هر سه از پردازنده بیونیک ای13 است. این پردازنده برخی توانایی هایی به دوربین این گوشی می دهد که اکثر گوشی های اندروید ندارند. البته قدرت دوربین این گوشی در حد گوگل پیکسل 4 ای نیست.

نمایش گر 4.7 اینچی آیفون SE برای افرادی که به گوشی های کوچک علاقه دارند ساخته شده است. این گوشی توانایی شارژ بیسیم نیز دارد. در کل می توان گفت این بهترین آیفون بازار با قیمت پایین است.

3. سامسونگ گلکسی ای 51 (Samsung galaxy A51)

پس از موفقیت سامسونگ با عرضه گلکسی ای 50، سامسونگ گلکسی ای51 عرضه شد که ارزش بیشتری نسبت به قیمت خود دارد. نمایش گر 6.5 اینچی AMOLED، لنز چهار گانه که شامل:

  • depth camera
  • main camera
  • ultra wide camera
  • macro camera

و همچنین حافظه داخلی 128 گیگابایتی که قابل ارتقاء است، برخی از دلایلی که این گوشی را انتخابی عالی می کند جنس این گوشی است که از پلاستیک ساخته شده است و زمانیکه آن را در دست می گیرید حس خوب و راحتی خواهید کرد.

4. موتو G استایلوس (moto G stylus)

برای اینکه یک گوشی هوشمند با قلم مخصوص smart phone  داشته باشید نیازی نیست گوشی گران قیمت گلکسی نوت 10 خریداری کنید. موتو جی استایلوس یک گوشی هوشمند با قلم مخصوص که به تازگی در بازار روانه شده است این گوشی با توجه به قابلیت هایش قیمت  بسیار مناسبی دارد. هرچند کارایی اس پن (S pen) را ندارد، اما شما می توانید به راحتی از آن برای عکس گرفتن و ادیت عکس ها استفاده کنید. یکی از ویژگی هایی که بسیار مورد پسند همه قرار گرفته است، باتری با دوام و قدرتمند این گوشی است که واقعا در محدوده خود بی رقیب است.

5. سامسونگ گلکسی ای 20 (Samsung galaxy A20)

باز هم یک گوشی دیگر از سری گلکسی ای. این گوشی هوشمند نیز با توجه به قابلیت هایش بسیار قیمت مناسبی دارد. برخی از ویژگی های آن شامل باتری قدرتمند 4000 میلی آمپر، صفحه نمایش 6.4 اینچی AMOLED ، دوربین دوگانه قدرتمند و توانایی شارژ سریع است البته با این قیمت پایین باید انتظار برخی مشکلات هم داشت. مانند کاوری که به راحتی روی آن خش به وجود می آید. یا عملکرد آن کمی ضعیف می شود.

در این مقاله به بررسی و معرفی بهترین گوشی های هوشمند که با توجه به ویژگی ها و قابلیت هایشان قیمت مناسبی دارا هستند پرداخته شد.

مطالب مرتبط:

 

امتیاز ما
برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

پویان معصومی

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادات شهرفافا

  • داغ‌ترین‌ها
برای خرید کامپیوتر گیمینگ به چه مواردی باید توجه کنیم؟

برای خرید سیستم گیمینگ باید به چه مواردی توجه کنیم؟

5 ماه پیش
راهنمای خرید اسپیکر بلوتوثی

راهنمای خرید اسپیکر بلوتوثی

1 سال پیش
بهترین لپ تاپ های ایسوس برای کارهای گرافیکی

بهترین لپ‌تاپ‌های ایسوس برای کارهای گرافیکی + معرفی 2 لپ تاپ

1 سال پیش
بهترین سی پی یو برای کارهای گرافیکی

راهنمای بهترین سی‌پی‌یو برای کارهای گرافیکی + معرفی 2 مدل

1 سال پیش