هشتگ های داغ :‌

درباره‌ی آخرین ماجراجوی قرن بیشتر بدانید؛ آخرین روزهای قرن در کنار شهرفافا ماجراجویی کنید

جشنواره‌ی صد دانه یاقوت ۹۹ رو که خاطرتون هست؟ جشنواره‌ای که از اولین لحظات زمستون شروع شد و یک ماه با جمع کردن دونه دونه انار، شهرفافا رو مهمون خونه‌های شما کرد. به پاس همراهی یک ماهه‌ی شما با ما در این جشنواره، دقیقاً در روز ۱ بهمن ماه، اختتامیه‌ی ویژه‌ای رو تدارک دیدیم تا با قرعه کشی زنده، برنده‌ی خوش شانسمون رو به آرزوش برسونیم. (شمایی که در جشنواره قبلی در کنار ما نبودید می‌تونید گزارش اختتامیه‌ی جشنواره‌ی صد دانه یاقوت ۹۹ شهرفافا رو ببینید).

انقدر استقبال شما شهروندان شهرفافا از جشنواره‌ی صد دانه یاقوت ۹۹ زیاد بود و درخواست ادامه‌دار شدن این جشنواره رو داشتیم که تصمیم گرفتیم دوباره این رویداد رو برگزار کنیم اما این بار به شکل و شمایل جدید و البته با جوایز متنوع‌تر و ارزنده‌تر از قبل.

قرن ۱۴ رو با یک ماجراجویی هیجان انگیز به پایان برسون

“آخرین ماجراجوی قرن”! بله این بار شهرفافا شما رو به یک ماجراجویی پرهیجان با کلی سکه و شمش طلا دعوت می‌کنه.

درواقع شما شهروند جدید شهرفافا، به عنوان آخرین ماجراجوی قرن، قدم به قدم و به روال سابق، با انجام دادن یه سری کارهای ساده (مثل به اشتراک گذاشتن تجربه خریدتون از کالاها و…)، پا به پای شهروندان قبلی، شروع به جمع کردن سکه می‌کنید و در نهایت هر ۱۰۰ سکه‌ی شما، تبدیل به یک شمش طلا می‌شه و هر شمش طلا، یک شانس بیشتر برای قرعه کشی خواهد بود. حتی در ازای خرید کالاهای مورد نیازتون در طول جشنواره هم تعدادی سکه به شما تعلق می‌گیره تا گنجینه‌ی شما پربارتر شده و با دست پر به استقبال غول مرحله‌ی آخر، یعنی قرعه کشی برید.

و خوشا به حال کاربران صددانه یاقوت ۹۹

و حالا خبر خوب برای شمایی که در جشنواره صد دانه یاقوت ۹۹ حضور داشتید اما هنوز آرزوتون برآورده نشده، قراره دوباره شانستون رو با یه فرصت جدید امتحان کنید! برای قدردانی از اینکه در جشنواره‌ی قبلی همراه ما بودید، انارهای شما از بین نرفته و حالا هر انار، به یک شمش طلا تبدیل می‌شه تا شانس شما برای حضور و برنده شدن در قرعه کشی جشنواره آخرین ماجراجوی قرن، بیشتر و بیشتر بشه.

جوایزی متنوع و ارزنده‌تر از قبل

همونطور که گفتیم، جوایز جشنواره‌ی آخرین ماجراجوی قرن، هیجان انگیز، متنوع‌ و ارزنده‌تر از جوایز جشنواره‌ی صد دانه یاقوت ۹۹ هست. این بار علاوه بر کالاهای تکنولوژی محور مثل آیفون ۱۲، لپ‌تاپ گیمینگ MSi و…، کالاهای لوازم خانگی مثل یخچال ساید بای ساید، ماشین ظرفشویی، جاروبرقی هوشمند و… رو هم در لیست جوایزمون قرار دادیم. البته باز هم این خود شما هستید که جایزه‌تون رو آرزو می‌کنید و در اختتامیه، نهایتاً برنده‌ی خوش شانس مشخص می‌شه و شهرفافا باز هم یک شهروند دیگر رو به آرزوش می‌رسونه. کافیه شما آرزو کنید و برآورده شدنش رو به شهرفافا بسپارید.

همین امروز آرزو کنید

آخرین جشنواره‌ی قرن ۱۴ با آخرین ماجراجوهای قرن که شما شهروندان شهرفافا هستید، از ۱۸ بهمن ماه ۹۹ شروع شده و با مجموع فعالیت‌های شما در طول جشنواره برگزار می‌شه. درواقع این بار هم شهرفافا یک ماه با این جشنواره در کنارتون خواهد بود و اولین لحظات قرن ۱۵ رو برایتون دلنشین‌تر خواهد کرد. پس فرصت رو از دست ندید و از همین امروز جمع کردن شمش‌های طلا و شانس‌های بیشتر برای رسیدن به آرزوتون در جشنواره‌ی آخرین ماجراجوی قرن رو شروع کنید.

امتیاز ما

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

پویان معصومی

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادات شهرفافا

  • داغ‌ترین‌ها
برای خرید کامپیوتر گیمینگ به چه مواردی باید توجه کنیم؟

برای خرید سیستم گیمینگ باید به چه مواردی توجه کنیم؟

5 ماه پیش
راهنمای خرید اسپیکر بلوتوثی

راهنمای خرید اسپیکر بلوتوثی

1 سال پیش
بهترین لپ تاپ های ایسوس برای کارهای گرافیکی

بهترین لپ‌تاپ‌های ایسوس برای کارهای گرافیکی + معرفی 2 لپ تاپ

1 سال پیش
بهترین سی پی یو برای کارهای گرافیکی

راهنمای بهترین سی‌پی‌یو برای کارهای گرافیکی + معرفی 2 مدل

1 سال پیش