هشتگ های داغ :‌

جدید ترین گوشی های هوشمند شرکت های سامسونگ، هواوی و شیائومی

جدید ترین گوشی های هواوی

1 . هواوی پی 30 پرو (huawei P30 pro )

گوشی هواوی P30 pro

هواوی پی 30 پرو یکی از بهترین گوشی هواوی و یکی از بهترین گوشی های دنیا برای عکس برداری است. دوربین های این گوشی قدرت زوم تا 50 برابر را دارند که شما را به جسم مورد نظر نزدیک می کند. توانایی های این دوربین در نور کم نیز بسیار حیرت آور است.

صفحه 6.47 اینچی این گوشی تنها کیفیت FULL HD و یا بالاتر دارد و کیفیت های پایین تر را پشتیبانی نمی کند. در مورد باتری این گوشی نیز نگران نباشید. اگر شما یک روز کامل با این گوشی کار کنید باز هم در انتهای روز 30 درصد از شارژ آن باقی می ماند.

2 . هواوی پی 40 (Huawei P40)

گوشی هواوی P40

این گوشی یک انتخاب عالی برای افرادی است که می خواهند کم تر هزینه کنند. طراحی عالی این گوشی هوشمند توجه هر کسی را به خود جلب می کند. این گوشی نیز مانند اکثر گوشی های این برند از دوربین پر قدرت و با کیفیتی بهره مند است که می تواند عکس ها و ویدئو های زیبایی بگیرد. باتری قدرتمند این گوشی نیز از دیگر ویژگی های آن است.

هواوی پی 40 توانایی شارژ بیسیم ندارد و شاید کیفیت صفحه نمایش آن کمی از دیگر گوشی ها کم تر باشد; اما چیپست kirin 990 که توانایی پشتیبانی 5G را دارد این نقص ها را جبران می کند.

3. هواوی پی 40 پرو پلاس (Huawei P40 pro plus)

گوشی هواوی P40

شاید برترین گوشی هواوی تا امروز، هواوی پی 40 پرو پلاس باشد. تمامی خصوصیاتی که شما از یک گوشی هوشمند انتظار دارید در این گوشی خلاصه شده است. عملکرد عالی،طراحی زیبا و باتری پردوام فقط برخی از ویژگی های این گوشی است.برخی از افراد و منتقدان می گویند این گوشی بهترین دوربین در بین تمامی گوشی های هوشمندی که امسال وارد بازار شده اند را دارد.

شاید تنها مشکلی که می توان از این گوشی گرفت، پشتیبانی نکردن از گوگل اپس و گوگل سرویس (google apps and google services) است. البته قیمت این گوشی نیز کمی بالا است. اما ارزشش را دارد.

جدید ترین گوشی های شیائومی

1 . شیائومی پوکو اف2 پرو (xiaomi Poco F2 Pro

شیائومی پوکو اف2 پرو

حدود 2 سال پس از پوکو اف 1 شرکت شیائومی پوکو اف 2 را به بازار عرضه کرد. این گوشی یک دوربین سلفی مخفی دارد که در زمان استفاده از بالای گوشی شما بیرون می آید. این ویژگی باعث می شود که صفحه نمایش شما یک دست باشد و تقریبا تمام فضای جلوی گوشی را بگیرد. قدرت پردازش این گوشی جزء برترین ها است و قیمت واقعا مناسبی نیز دارد. این گوشی برای دست برخی افراد می تواند کمی بزرگ باشد و با استفاده بیش از حد از آن ممکن است کمی داغ شود.

2. شیائومی می 10 پرو (Xiaomi Mi 10 Pro)

شیائومی می 10 پرو

شیائومی می 10 پرو جزء برترین گوشی های شیائومی در سال 2020 و یقینا یکی از گوشی های ماندگار این شرکت است. چیپست قدرت مند، دوربین 108 مگاپیکسلی اصلی و قابلیت شارژ سریع 50 واتی برخی از دلایل آن است. تنها مشکل این گوشی قیمت آن است. قیمت شیائومی می 10 پرو تقریبا دو برابر می 10 است در حالی که امکانات اضافه شده به این گوشی به قدری نیست که این اختلاف قیمت را جبران کند.

3. شیائومی بلک شارک 3 (Xiaomi Black Shark 3)

سامسونگ گوشی هوشمند

اگر به دنبال یک گوشی برای گیمینگ هستید یکی از بهترین انتخاب ها شیائومی بلک شارک 3 است. این گوشی، نسبت به قیمت بسیار پایینی که دارد، توانایی های زیادی دارد. چیپست قدرتمند آن، رم 12 گیگابایتی، حافظه 256 گیگابایتی و باتری قدرتمند آن در هر گوشی دیگری پیدا نمی شود. طراحی آن به گونه ایی است که اگر شما یک گیمر نیستید بهتر است به سمت خرید این گوشی نروید.

جدید ترین گوشی های سامسونگ

1 . گلکسی نوت 20 و نوت 20 الترا (galaxy note 20 and note 20 ultra)

سامسونگ گوشی هوشمند

گلکسی نوت 20 یکی از برترین گوشی های عرضه شده است. این گوشی در دو سایز ساخته شده تا شما بتوانید بین سایز 6.7 اینچی و 6.9 اینچی انتخاب کنید. گلکسی نوت 20  یک سیستم قدرتمند در جیب شما است. پن معروف و محبوب این گوشی همیشه آرزوی دیگر گوشی های همراه بوده است. این گوشی دارای یک قلم پر سرعت و با قابلیت های بالا می باشد.

دوربین این گوشی بسیار قدرتمند است و توانایی رقابت با بهترین ها را دارد. توانایی شارژ سریع که در 30 دقیقه 50 درصد گوشی شما را شارژ می کند. پردازش سریع و عملکرد بالای این گوشی نیز بی نظیر است.

2. گلکسی زد فولد 2 (galaxy Z Fold2)

سامسونگ گوشی هوشمند

این نو آوری در صنعت گوشی هوشمند گلکسی زد فولد 2 است. این گوشی با توانایی تا شدن و باز شدن همه را انگشت به دهان کرده است. این گوشی در حالت تا شده، یک گوشی هوشمند بسیار قدرتمند است و در حالت باز شده یک دید عظیم از دنیا به شما می دهد. جدا از زیبایی بی نظیر این گوشی، گلکسی زد فولد 2 سیستم بسیار قدرتمندی نیز داراست با عملکرد رعد آسا و قدرت پردازش بالا، این گوشی می تواند آینده را شکل دهد.

مطالب مرتبط:

امتیاز ما
برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

پویان معصومی

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادات شهرفافا

  • داغ‌ترین‌ها
برای خرید کامپیوتر گیمینگ به چه مواردی باید توجه کنیم؟

برای خرید سیستم گیمینگ باید به چه مواردی توجه کنیم؟

4 ماه پیش
راهنمای خرید اسپیکر بلوتوثی

راهنمای خرید اسپیکر بلوتوثی

1 سال پیش
بهترین لپ تاپ های ایسوس برای کارهای گرافیکی

بهترین لپ‌تاپ‌های ایسوس برای کارهای گرافیکی + معرفی 2 لپ تاپ

1 سال پیش
بهترین سی پی یو برای کارهای گرافیکی

راهنمای بهترین سی‌پی‌یو برای کارهای گرافیکی + معرفی 2 مدل

1 سال پیش