هشتگ های داغ :‌

تاریخ معرفی گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس مشخص شد

همیشه شایعات پیرامون اسمارت فون ها و به خصوص گلکسی های سامسونگ داغ است. پس از گوشی متفاوت گلکسی اس 8 و موفقیت سامسونگ در فروش آن، طرفداران این شرکت و همچنین علاقه مندان به تکنولوژی دوست دارند که هر چه سریع تر از تاریخ معرفی گوشی جدید سری S با خبر شوند. چندین سال اخیر طوفانی در دنیای اسمارت فون ها به راه افتاده است و از ویژگی هایی که می تواند یک گوشی را منحصر به فرد جلوه دهد طراحی آن است. از زمان معرفی گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس چند ماهی می گذرد و این طور که به نظر می رسد باید زودتر از انتظار شاهد کنار کشیدن این گوشی ها برای برادران کوچکترشان باشیم. بر اساس اطلاعات و شایعات در کمتر از دو ماه دیگر و در نمایشگاه CES 2018 شاهد معرفی اس 9 و اس 9 پلاس خواهیم بود. شایعات منتشر شده در رابطه با این پرچمداران جدید فراوان اند و همچنین جزئیات زیادی در مورد آن ها دسترس نمی باشند، به همین خاطر نمی توان به صورت قطعی در مورد مشخصات اس 9 و اس9 پلاس اظهار نظر کرد؛ اما در مورد طراحی آن اطلاعات خوبی داریم.

GALAXY S9

طراحی نه چندان متفاوت در مقایسه با اس 8

در همان ابتدا به شما بگوییم که نباید انتظار یک تغییر اساسی در بخش طراحی در مقایسه با اس 8 و اس 8 پلاس داشته باشید، چرا که فعلاً طراحی کنونی روند خوبی است و سامسونگ نمی خواهد دوباره ریسک طراحی انقلابی را بپذیرد. این روزها اغلب شرکت های بزرگِ فعال در زمینه ساخت گوشی های هوشمند، به فکر کاهش حاشیه گوشی های خود هستند، طبیعتاً سامسونگ هم به عنوان یکی از اولین شرکت هایی که از طراحی بدون حاشیه در گوشی هایش استفاده کرد، دوست دارد پیشتاز این زمینه باشد. حاشیه های اس 8 و اس 8 پلاس واقعا کم بودند اما انگار سامسونگ باز هم می خواهد پا فراتر بگذارد و نسبت ابعاد 90 درصدی صفحه نمایش به بدنه را به کاربران خود هدیه بدهد.

GALAXY S9

مقایسه حاشیه های اس 9 با اس 8

همان طور که در تصویر بالا قابل مشاهده است، حاشیه های قسمت بالا و پایین به طرز قابل توجهی کاهش یافته اند و می توان گفت اکثر بخش جلو را صفحه نمایش پوشانده. با توجه به اطلاعات منتشر شده از این گوشی ها، گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس دارای صفحه نمایش های اینفینیتی از نوع سوپر امولد و با اندازه های 5.8 و 6.2 اینچ خواهند بود. اگر به خاطر داشته باشید یکی از مواردی که کاربران اس 8 از آن شکایت داشتند، مکان قرارگیری اسکنر اثر انگشت بود، اما انتظار می رود که این بار در زیر دوربین دوگانه قرار گیرد و تشخیص و استفاده از آن راحت تر باشد. در بخش سخت افزاری نیز  تفاوت هایی وجود دارد، گفته می شود اس 9 پلاس دارای رم 6 گیگابایت و اس 9 معمولی دارای رم 4 گیگابایتی است. احتمال استفاده اسنپدراگون 845 در این گوشی ها بسیار بالا می باشد و با توجه به این که اطلاعات، مبنی بر لیتوگرافی 10 نانومتری است، این احتمال رنگ و بوی واقعیت به خود می گیرند. در مناطق دیگر هم این گوشی با تراشه اگزینوس 9810 که به تازگی توسط سامسونگ از آن رونمایی شده راهی بازار ها می شود.

GALAXY S9
یک نمونه احتمالی از گلکسی اس 9

 

بر خلاف اس 8 و اس 8 پلاس، این بار سامسونگ تصمیم دارد تا پرچمداران جدید سری S خود را به دوربین دوگانه مجهز نماید و با توجه به این که در نوت 8 نیز از دوربین دوگانه استفاده شده بود، بهره بردن اس 9 پلاس از دوربین دوگانه دور از ذهن نیست. همچنین شایعاتی مبنی بر استفاده این گوشی ها از جک 3.5 میلی متری صدا و بلندگو های استریو شرکت AKG به گوش می رسد. سامسونگ برای دو گوشی جدیدش کد نام های Star 1 و Star2 را بر گزیده است و شماره مدل گوشی های اس 9 و اس 9 پلاس نیز به ترتیب SM-G960 و SM-G965 خواهند بود.

به نظر می رسد سامسونگ قصد دارد در ماه مارس سال 2018 و در رویداد اختصاصی خود، این گوشی های شگفت انگیز را معرفی کند. حال باید تا چند ماه دیگر منتظر ماند، و شاهد این بود که آیا سامسونگ باز هم می تواند رقیبی قدرتمند به دنیای اندروید معرفی کند؟

 

منتشر شده در شهر فافا

امتیاز ما

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

پویان معصومی

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادات شهرفافا

  • داغ‌ترین‌ها
برای خرید کامپیوتر گیمینگ به چه مواردی باید توجه کنیم؟

برای خرید سیستم گیمینگ باید به چه مواردی توجه کنیم؟

5 ماه پیش
راهنمای خرید اسپیکر بلوتوثی

راهنمای خرید اسپیکر بلوتوثی

1 سال پیش
بهترین لپ تاپ های ایسوس برای کارهای گرافیکی

بهترین لپ‌تاپ‌های ایسوس برای کارهای گرافیکی + معرفی 2 لپ تاپ

1 سال پیش
بهترین سی پی یو برای کارهای گرافیکی

راهنمای بهترین سی‌پی‌یو برای کارهای گرافیکی + معرفی 2 مدل

1 سال پیش