هشتگ های داغ :‌

بهترین تبلت ها برای دانش آموزان و دانشجویان

زمان تفریح و بازی تابستانه تمام شده و زمان بازگشت به مدرسه و دانشگاه فرا رسیده است، اگر شما دانشجو هستید ممکن است که گاهی نیاز به یک تبلت در کیف خود داشته باشید تا به انجام کار هایتان بپردازید و یا حتی اگر دانش آموز باشید با آن تکالیفتان را انجام دهید. با جایگزین کردن یک تبلت به جای کتاب هایتان می توانید حجم بسیار زیاد آن ها را تنها به چند صد گرم کاهش دهید. در این جا ما بهترین پیشنهاد ها را برای شما جمع آوری کرده ایم، با شهر فافا همراه باشید.

 

iPad Pro 10.5

iPad Pro 10.5

 

مزیت ها:

صفحه نمایش 10.5 اینچی ProMotion Retina

iOS 10 ( با امکان به روز رسانی به iOS 11 )

4 گیگابایت رم، 64 گیگابایت حافظه ( این مقدار حافظه دارای مقادیر دیگری نیز می باشد)

 

درست است که iPad Pro 10.5 گران است، اما می تواند بهترین گزینه برای دانش آموزان و دانشجویان باشد. نمایشگر با کیفیت و مناسب برای تماشای فیلم و مرور در صفحات وب، سیستم عامل 11 iOS که باعث عملکرد بهتر امور چند وظیفه ای می شود، مقدار مناسب فضای ذخیره سازی و رم، تمام این موارد و ده ها دلیل دیگر، مواردی هستند که می توانند نیاز شما را از یک تبلت کاملاً برطرف نمایند. برای کار کردن بهتر با این تبلت می توان وسایلی را برای آن تهیه کرد برای مثال Apple Pencil مناسب برای یادداشت برداری می باشد و صفحه کلید هوشمند می تواند به شما در نوشتن مقالات طولانی کمک نماید. این موارد، افزودنی های گرانی هستند اما وام دانشجویی برای همین موارد است!

 


iPad 9.7-inch (2017)

iPad 9.7-inch (2017)

 

مزیت ها:

صفحه نمایش 9.7 اینچی Retina

iOS 10 ( با امکان به روز رسانی به iOS 11 )

2 گیگابایت رم، 32 گیگابایت حافظه

 

اگر شما پول کافی برای خرید iPad Pro 10.5 را ندارید و از این بابت ناراحت هستید، این تبلت بهترین جایگزین برای شما است. این iPad مشابه با iPad Air 2 های قدیمی است و همچنین صفحه نمایش مطلوبی ندارد، اما سریع است و تمام برنامه های App Store را به راحتی اجرا می کند. عمر باتری تبلت فوق العاده است و در مجموع گزینه ی بسیار خوبی برای دانشجویان و دانش آموزان خواهد بود.

 


Amazon Fire HD 8

Amazon Fire HD 8

 

مزیت ها:

صفحه نمایش 8 اینچی HD

یکپارچگی بدنه

16 گیگابایت حافظه با پشتیبانی از microSD

 

اگر تبلتی برای تماشای فیلم یا مرور وب می خواهید و همچنین بودجه محدودی دارید، Amazon Fire HD 8 برای شما مناسب می باشد. بدنه کیفیت خوبی دارد و همچنین با 16 گیگابایت حافظه و امکان گسترش آن از طریق microSD همراه است. می توان به Play Store دسترسی مستقیم داشت و در کنار آن فروشگاه آمازون نیز هست که در آن برنامه ها و بازی های خوبی موجود است و همچنین در این فروشگاه دستیار صوتی الکسا نیز نیز قابل دسترسی است، علاوه بر این موارد نمی توان از خدمات عالی آمازون چشم پوشی کرد. شما می توانید فیلم ها و یا برنامه های تلویزیونی را از Prime Video دانلود کنید و علاوه بر آن موسیقی ها و کتاب های رایگان نیز وجود دارد. البته شما برای دسترسی به آن ها باید عضو کاربران Prime باشید که البته برای دانشجویان ارزان تر است.

 


Surface Pro

Surface Pro

مزیت ها:

صفحه نمایش 12.3 اینچی

پردازنده های m3 یا Core i5-U یا Core i7-U به همراه فن خنک کننده

عمر باتری تا 13.5 ساعت

 

اگر پول کافی دارید و می خواهید چیزی فراتر از یک تبلت داشته باشید، Surface Pro  انتخاب بسیار خوبی برای شما است. جدیدترین تبلت هیبریدی مایکروسافت می تواند برای شما هم یک تبلت قدرتمند باشد و هم لپ تاپی که برای تماشای فیلم وحتی بازی کردن مناسب است. می توانید از آن برای امور تخصصی تر نیز استفاده نمایید چرا که Surface Pro یک نسخه ی کامل از ویندوز 10 را اجرا می کند. عمر باتری فوق العاده است و صفحه نمایش با رزولوشن بالا و PixelSense تصاویری شارپ و پویا را برای شما به نمایش می گذارد. همچنین شما اختیار دارید که Surface Pro را در مدل های مختلف و با پردازنده های مختلف تهیه کنید، همچنین با وجود Microsoft Pen، این دستگاه جایگزین بسیار خوبی برای نوت بوک شما است.

 

منتشر شده در trustedreviews

امتیاز ما

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

پویان معصومی

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادات شهرفافا

  • داغ‌ترین‌ها
برای خرید کامپیوتر گیمینگ به چه مواردی باید توجه کنیم؟

برای خرید سیستم گیمینگ باید به چه مواردی توجه کنیم؟

5 ماه پیش
راهنمای خرید اسپیکر بلوتوثی

راهنمای خرید اسپیکر بلوتوثی

1 سال پیش
بهترین لپ تاپ های ایسوس برای کارهای گرافیکی

بهترین لپ‌تاپ‌های ایسوس برای کارهای گرافیکی + معرفی 2 لپ تاپ

1 سال پیش
بهترین سی پی یو برای کارهای گرافیکی

راهنمای بهترین سی‌پی‌یو برای کارهای گرافیکی + معرفی 2 مدل

1 سال پیش