هشتگ های داغ :‌

برند انرژیا (ENERGEA) را بیشتر بشناسید


انرژیا یک شرکت سنگاپوری است که سال هاست در زمینه لوازم و تجهیزات الکترونیکی فعالیت میکند و در این سالها به منظور احترام گذاری به حقوق مشتریان و ایجاد بهترین تجربه ممکن در مشتریان خود، در پی افزایش کیفیت محصولات خود بوده است؛ و با این ترفند توانسته است در این عرصه باقی بماند و محصولات خود را عرضه کند.
محصولات Energea در عین سادگی، طراحی های مدرن در محصولاتش را با کیفیت بالا درآمیخته است تا کاربران زیبایی و کیفیت را با یکدیگر تجربه کنند و لذت ببرند.
این شرکت برای ایجاد آسودگی خاطر در مشتریانش  تمام محصولات خود را با 5 سال ضمانت تعویض در خدمت کاربران قرار داده است.

بررسی کیفیت در محصولات برند Energea

انواع شارژر دیواری، شارژ همراه (پاور بانک)، شارژر وایرلس (بیسیم)، شارژر فندکی و انواع کابل ها، تنها چند نمونه از محصولاتی است که به بازار ارائه کرده است.

کابل شارژر

کابل شارژ برند انرژیا - شهر فافا

 

باتوجه به پیشرفت علم و تکنولوژی، افراد برای شارژ کردن دستگاه های خود، به کابل های با کیفیت و استاندارد احتیاج دارند. همه ما با انواع مشکلات کابل مواجه شده ایم؛ و حداقل یک بار با مشکل پارگی، شکستگی، قطعی کابل، شارژ کند، انعطاف ناپذیری و… دست و پنجه نرم کرده ایم.
با توجه به این که کابل شارژ یکی از عوامل مهم در حفظ سلامت و طول عمر باتری به حساب می آید استفاده از کابل های شارژ استاندارد  الزامی است،
درست است که تنوع کابل در بازار بسیار زیاد است و غالبا ارزان قیمت هستند ولی نباید فراموش کنیم که کیفیت را فدای قیمت نکنیم، زیرا به ازای به دست آوردن یک کابل با پرداخت مبلغ پایین، در نهایت مجبور به پرداخت هزینه زیاد برای تعمیر و یا تعویض باتری دستگاه خود خواهیم بود.

انرژیا برای از بین بردن این دغدغه، کابل های با کیفیت خود را پس از انجام تست های متفاوت روانه بازار کرده است و به شما ضمانت و کیفیت عالی آنها را نوید می دهد تا این محصول به عنوان آخرین کابل شارژی باشد که خریداری می کنید!
کابل  FIBRA TOUCH USB TYPE-C to HDMI 4K یکی از با کیفیت ترین کابل های این برند است که دارای رابط USB TYPE-C به HDMI است و تصاویر را باکیفیت 4K انتقال می دهد. این کابل رابط جهت اتصال پورت USB TYPE-C به HDMI 4K است که می توان گوشی، تبلت یا لپ تاپ و یا سایر دستگاه های دارای پورت تایپ سی را به تلویزیون، ویدئو پروژکتور و یا نمایشگرهای دارای پورت HDMI متصل نمود و تصاویر را با رزولوشن 4K پخش خواهد شد.
اگر بخواهیم از ویژگی های حیرت انگیز در کابل های سری FIBRA TOUCH برند انرژِیا نام ببریم، میتوان به موارد زیر اشاره کرد.
1)مقاوم در برابر پارگی و تحمل وزنه 50 کیلوگرمی بدون کوچک‌ترین اثری از کشیدگی یا پاره شدن، است.
2)استفاده از روکش‌های مقاوم و بادوام برای همه اجزای درونی کابل جهت به حداکثر رساندن سرعت شارژ و همگام‌سازی اطلاعات
3)دارای کانکتورهای مقاوم در برابر قطعی (انجام تست خم کردن کانکتورها به تعداد 30 هزار بار برای اطمینان از مقاومت آن‌ها در برابر قطعی)
کابل رابط USB-C to USB-C نموده دیگری از سری FIBRA TOUCH برند انرژیا می باشد.

پاور بانک

پاوربانک برند انرژیا - شهر فافا

 

این روزها استفاده از تلفن های هوشمند، تبلت‌ها و سایر دستگاه های دیجیتال به قدری ضروری و همه گیر شده است که همه ما قبل از ترک کردن خانه، دستگاه های خود را شارژ کامل می کنیم که مبادا در طول روز با کمبود شارژ مواجه شوند. این موضوع حتما برای همه ما پیش آمده است که در شرایط حساس و درست زمانی که به دستگاه هایمان احتیاج داریم با شارژ کم و یا خاموش شدن دستگاه هایمان مواجه شده ایم و در نتیجه خیلی اوقات با یک دستگاه خاموش به دنبال پریز برق بوده ایم. اینجاست که ضرورت وجود پاور بانک‌ها خود را نشان می‎دهد.
پاور بانک 10000 میلی آمپر ساعت Energea Compac Mini، یکی از پاوربانک های با کیفیت برند انرژیا است.
به طور کل محصولات شرکت از کیفیت بالایی برخوردارند و Compac Mini PQ1201 نیز از قاعده مستثنی نیست!
این پاوربانک بسیار سبک و کم حجم، دارای بدنه ای مقاوم است که علاوه بر زیبایی ظاهری، آن را مقاوم تر نیز کرده است.
تکنولوژی شارژ فوق سریع USB-C Power Delivery، امکان شارژ همزمان دو دستگاه، نشانگر وضعیت باتری از جمله نقاط قوت این دستگاه است.

شارژر دیواری

شارژر دیواری برند انرژیا - شهر فافا

 

شارژر دیواری ENERGEA TRAVELITE 6.8 ، با 4 پورت ورودی امکان شارژ همزمان 4 دستگاه را برای کاربران فراهم می‌کند. این شارژر دیواری پلاگین‌های جداگانه‌ای برای ایالات متحده و اروپا در اختیار شما قرار  می‌دهد. بنابراین اگر جز افرادی هستید که به مناطق مختلف سفر می‌کنید، می‌توانید با استفاده از این شارژر دیواری امکان شارژ لوازم دیجیتالی خود را در هر منطقه‌ای متناسب با پریزهای برق آن جا فراهم کنید.
بنابراین با استفاده از شارژر دیواری انرژیا در هیچ نقطه از جهان محدودیتی برای شارژ دستگاه‌های هوشمند خود نخواهید داشت.

شارژر بیسیم

شارژر بی سیم برند انرژیا - شهر فافا

 

با توجه به پیشرفت تکنولوژی در زمینه تلفن های هوشمند، نیاز به شارژ بیسیم و حذف کابل در کاربران ایجاد شده است. شارژر رومیزی وایرلس WIDOCK AIR یکی از با کیفیت ترین محصولات برند انرژیا در این زمینه است که کاربرانی که تلفن هوشمندشان از قابلیت شارژ بیسیم پشتیبانی می کند، می توانند بدون نیاز به برداشتن کاور، گوشی خود را شارژ کنند.
ارائه محصولات با کیفیت، یکی از اصلی ترین اهداف شرکت انرژیا است و تمام تلاش خود را به کار میبرد تا کاربران بهترین و با کیفیت ترین محصولات را در دست بگیرند و استفاده کنند.

امتیاز ما

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

پویان معصومی

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادات شهرفافا

  • داغ‌ترین‌ها
برای خرید کامپیوتر گیمینگ به چه مواردی باید توجه کنیم؟

برای خرید سیستم گیمینگ باید به چه مواردی توجه کنیم؟

5 ماه پیش
راهنمای خرید اسپیکر بلوتوثی

راهنمای خرید اسپیکر بلوتوثی

1 سال پیش
بهترین لپ تاپ های ایسوس برای کارهای گرافیکی

بهترین لپ‌تاپ‌های ایسوس برای کارهای گرافیکی + معرفی 2 لپ تاپ

1 سال پیش
بهترین سی پی یو برای کارهای گرافیکی

راهنمای بهترین سی‌پی‌یو برای کارهای گرافیکی + معرفی 2 مدل

1 سال پیش