هشتگ های داغ :‌

برترین نرم افزار های مترجم سال 2017

انسان ها از زمان های گذشته زبان ها و فرهنگ های مختلفی داشتند و صحبت به زبان های مختلف مانعی برای ارتباط با یکدیگر به حساب می آمد. اگر به کشوری دیگر سفر کنید که زبان شما را نمی فهمند و شما هم تسلط کافی بر زبان آن ها ندارید، طبیعتاً دچار مشکل خواهید شد. یاد گرفتن چند زبان ممکن است اما به سختی می توان صدها زبان را یاد گرفت و بر همه ی آن ها مسلط شد. تا چند سال پیش برای این که به راحتی با افرادی که زبان شما را نمی فهمیدند ارتباط برقرار کنید، مجبور بودید که یا زبان آن ها را یاد بگیرید و یا هزینه پرداخت کنید و یک فرد مترجم برای خود استخدام کنید. با ورود نرم افزار های مترجم این موضوع به مرور  زمان تغییر کرد و حالا شما به راحتی می توانید در چند ثانیه یک متن طولانی را به رایگان ترجمه کنید . در ادامه با شهر فافا همراه باشید تا برترین نرم افزار های مترجم را به شما معرفی کنیم.

این روز ها به راحتی می توانید با قرار دادن دوربین گوشی خود بر روی یک زبان که با آن آشنایی ندارید به راحتی ترجمه ی آن را مشاهده کنید و یا حتی با دستیار صوتی خود صحبت کنید و از آن بخواهید متنی را برای شما ترجمه کند. با ورود شرکت هایی مانند مایکروسافت و گوگل به این عرصه، مترجم ها پیشرفت زیادی پیدا کردند و خوشبختانه باید بگوییم بیشتر این مترجم های قدرتمند مانند Google Translate به صورت رایگان در اختیار افراد هستند. اگر شما به یک مترجم نیاز دارید نرم افزار های زیر جزو بهترین ها هستند.

 

Google Translate

یکی از معروف ترین و بهترین مترجم های حال حاضر Google Translate می باشد. این برنامه رایگان قابلیت پشتیبانی از Conversation mode, camera mode, tap to translate را دارد و با این وجود می توان از طریق راه های زیادی از مترجم کمک گرفت. Google Translate از 103 زبان پشتیبانی می کند و حتی در حالت آفلاین می توان به وسیله ی آن 52 زبان را ترجمه کرد. با توجه به پیشرفت های اخیر در زمینه یادگیری ماشین، Google Translate دارد به یک مترجم انسانی قدرتمند نزدیک می شود. محیط این مترجم بسیار ساده است و به راحتی هر کس می تواند با آن به ترجمه زبان ها بپردازد. Google Translate برای دو پلتفرم ios و Android موجود است و همچنین به راحتی می توانید با سرچ نام آن در گوگل به این مترجم قدرتمند پیدا کنید.

google translate

 

Microsoft Translator

یکی دیگر از مترجم های قدرتمند Microsoft Translator است. از ویژگی های این مترجم میتوان به ترجمه قدرتمند، Conversation mode ,group chats و camera mode اشاره کرد. تشخیص گفتار بسیار عالی است و در چندین زبان مختلف می توان از حالت دوربین استفاده کرد. 45 زبان با ترجمه های گفتاری سازگاری دارند و شما می توانید ترجمه را با صدای بلند و نه فقط در حالت متن در اختیار داشته باشید. در Microsoft Translator می توان صفحه را به دوبخش تقسیم کرد و به افراد اجازه می دهد که یک مکالمه ی دونفره با زبان های مختلف با یکدیگر داشته باشند و جواب هایشان به زبان دیگری ترجمه شود. حالت دوربین مانند Google Translate عمل می کند و می توانید با آن نشانه ها و متون را ترجمه کنید. با بارگیری زبان ها می توانید ترجمه ها را در حالت آفلاین نیز انجام دهید و مانند حالت آنلاین از آن استفاده نمایید. این مترجم در تشخیص و ترجمه عملکرد بسیار خوبی دارد و هم اکنون شما می توانید آن را برای Windows، Android و ios دریافت کنید.

Microsoft Translator

 


iTranslate

این مترجم از 92 زبان به خوبی پشتیبانی می کند و همچنین بر روی MAC نیز قابل نصب است. از ویژگی های این مترجم می توان به حالت های Offline mode, real-time conversations اشاره کرد. برنامه iTranslate پایه (رایگان) کتابخانه ای از 92 زبان و برخی از لغات پرکاربرد را به همراه با پشتیبانی گسترده پلتفرم ارائه می دهد. شما می توانید متن و یا سخنرانی ها را ترجمه کنید و در 42 زبان آن ها را به صوت ( متن به گفتار) دریافت کنید. iTranslate ترجمه های انجام شده شما را با تاریخ کامل طبقه بندی می کند و شما به راحتی می توانید به آن ها دسترسی داشته باشید. می توان در iTranslate کلمات اغلب استفاده شده را به عنوان علاقه مندی های نشانه گذاری کرد و سریع تر به آن ها دسترسی داشت. در نسخه ی رایگان باید هر روزه شاهد تبلیغات باشید و اگر می خواهید آن ها متوقف شود و همچنین بتوانید از تمام امکانات مترجم استفاده کنید باید ماهی در حدود 6.5 دلار بپردازید تا Pro iTranslate برای شما فعال شود. با فعال شدن Pro iTranslate می توان به راحتی از مکالمات صوتی در زمان واقعی استفاده کرد و در حالت آفلاین نیز از لغات بهره ببرید. iTranslate از اکثر پلتفرم ها مانند Windows, Android, ios و MAC به خوبی پشتیبانی می کند.

Microsoft Translator

 

TripLingo

این مترجم برای افرادی که به کشور های مختلف سفر می کنند بسیار مناسب است و در کنار قابلیت ترجمه، موارد دیگری را برای داشتن سفری بهتر به شما یاد آوری می کند. TripLingo از 23 زبان پشتیبانی می کند و از ویژگی های این مترجم می توان به Camera mode, live translation phrasebook و travel tips اشاره داشت. شما با 23 زبان مختلف می توانید با شخص مقابل گفتگوی دوطرفه داشته باشید و پاسخ ها را ترجمه شده دریافت کنید. TripLingo می تواند جمله ها را طبق عبارات عامیانه رایج آن منطقه ترجمه کند و همچنین اطلاعاتی در مورد آداب و رسوم آن منطقه و یا شماره های ضروری واطلاعات تماس سفارت خانه ها را به شما بدهد، البته این موارد تنها در 13 زبان پشتیبانی می شود. TripLingo همچنین دارای یک بخش ترجمه زنده است که توسط یک کارمند انسانی تهیه شده. این مترجم را هم اکنون می توانید برای Android و ios دانلود کنید و در سفر ها و زندگی روزمره خود از آن استفاده نمایید.

TripLingo

SayHi Translate

یکی دیگر از مترجم ها SayHi Translate است که امکانات  جذابی  رادر اختیار کابران قرار می دهد. این مترجم از 46 زبان پشتیبانی می کند و شما با استفاده از آن به قابلیت هایی همچون multiple dialects و Conversation mode دسترسی پیدا می کنید. شما می توانید با فشار دکمه ی بلندگو جمله ی مورد نظر خود را بگویید و یک مکالمه را با فرد مقابل خود شروع کنید که اگر زبان شما پشتیبانی شود، مترجم می تواند آن را با صدای بلند برای شما بخواند؛ در نتیجه حالتی مانند یک چت ساده را می توانید بر روی محیط نرم افزار مشاهده کنید. اگر لهجه ی خاصی مانند عربی دارید می توانید به مترجم بگویید و خوشبختانه SayHi Translate پشتیبانی از حدود 90 مورد از آن ها را دارد. در هنگام کار با این مترجم این قابلیت وجود دارد که شما صدای یک مرد و یا زن را انتخاب کنید و سرعت صحبت خود ر در صورت نیاز تغییر دهید. استفاده از این نرم افزار به سادگی انجام می شود و ایده این است که همه چیز را ساده نگه دارد. SayHi Translate برای Android و ios در دسترس است و شما می توانید آن را برای پلتفرم دل خواه خود دانلود کنید.

SayHi Translate

در این مقاله سعی کردیم به معرفی برترین مترجم های دنیا در سال 2017 بپردازیم. هم اکنون با توجه به نیاز خود یکی از آن ها را به رایگان دانلود کنید و همیشه یک مترجم آماده به کار را در جیب خود به همراه داشته باشید.

امتیاز ما
برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

پویان معصومی

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادات شهرفافا

  • داغ‌ترین‌ها
برای خرید کامپیوتر گیمینگ به چه مواردی باید توجه کنیم؟

برای خرید سیستم گیمینگ باید به چه مواردی توجه کنیم؟

4 ماه پیش
راهنمای خرید اسپیکر بلوتوثی

راهنمای خرید اسپیکر بلوتوثی

1 سال پیش
بهترین لپ تاپ های ایسوس برای کارهای گرافیکی

بهترین لپ‌تاپ‌های ایسوس برای کارهای گرافیکی + معرفی 2 لپ تاپ

1 سال پیش
بهترین سی پی یو برای کارهای گرافیکی

راهنمای بهترین سی‌پی‌یو برای کارهای گرافیکی + معرفی 2 مدل

1 سال پیش