هشتگ های داغ :‌

با بهترین نرم افزار های رایگان مدیریت دانلود در سال 2017 آشنا شوید

محتوا در اینترنت بسیار زیاد است و بار ها اتفاق افتاده که نیاز به دانلود آن ها داشته ایم. اگر یک گیمر هستیید و می خواهید دیتا بازی هایتان را دانلود کنید و یا حتی یک دانشجوید و به دنبال دانلود مقاله و فیلم های آموزشی می باشید، قطعاً نیاز به یک برنامه مدیریت دانلود دارید. ممکن است برای شما هم اتفاق افتاده باشد که در حین دانلود، ناگهان مشکلی برای کامپیوترتان پیش آمده و آن به صورت ناگهانی خاموش و یا ریستارت شده است؛ در این صورت اگر بدون یک نرم افزار مدیریت دانلود اقدام که دانلود آن مورد کرده باشید، در اکثر مواقع باید پس از راه اندازی مجدد کامپیوتر با آن فایل خداحافظی نمایید. اما با نرم افزار های مدیریت دانلود قادر خواهید بود تا دانلود های خود را متوقف کنید و هر موقع که خواستید مجدداً به ادامه دانلود بپردازید؛ همچنین اکثر این نرم افزار ها سرعت دانلود را تا حد بسیار زیادی بالا می برند، آن ها با تقسیم کردن فایل ها به چند بلوک به آن ها سرعت می بخشند و این ویژگی برای افرادی که سرعت اینترنت پایینی دارند خبر خوبی است. حتی برخی از آن ها توانایی تبدیل فرمت های رسانه ای را به صورت خودکار را دارند و به شما اجازه می دهند که فایل صوتی و یا ویدئویی را قبل از این که به صورت کامل دانلود شود، پخش کنید. در این مقاله قضد داریم چند مورد از نرم افزار های رایگان این زمینه را به شما معرفی نماییم. با شهر فافا همراه باشید.

 


Ninja Download Manager

 نرم افزار مدیریت دانلود Ninja

 ویژگی های کلیدی این نرم افزار :

 

توانایی دانلود فوق العاده سریع

 پیش نمایش فایل ها در حین دانلود

 

 زمان بندی دانلود ها 

 

Ninja Download Manager یکی از تازه واردان در بین نرم افزار های مدیریت دانلود است که از قدرت و طراحی بسیار خوبی بهره می برد. رابط کاربری این نرم افزار بسیار ساده و البته مدرن می طراحی شده، شتاب دهنده (accelerator) آن می تواند به شما کمک کند که فایل های خود را تا 10 برابر سریع تر دریافت کنید. نرم افزار این کار با تقسیم هر فایل به تکه های مختلف انجام می دهد و پس از این کار با اتصال به سرور های دیگر آن ها را بارگیری می کند و همین روند باعث می شود که بارگیری نه تنها بسیار سریع تر، بلکه ایمن تر نیز باشد. اگر از علاقه مندان به فیلم و موسیقی باشید، حتماً از قابلیت ها و تنظیمات Ninja Download Manager  لذت خواهید برد. این نرم افزار به شما اجازه می دهد در حالی که هنوز دانلود به صورت کامل به اتمام نرسیده به پخش این فایل ها بپردزاید. علاوه بر این ها Ninja Download Manager از  YouTube و Vimeo پشتیبانی می کند و در اصل یک مبدل ویدویی را در خود جای داده است که پس از اتمام دانلود، فرمت آن ها را تغییر می دهد. این نرم افزار گرینه های فوق العاده دیگری هم دارد اما در مجموع اگر شما به دنبال دانلود موسیقی و فیلم با سرعت بالا و در یک محیط کاربر پسند هستید، قطعاً Ninja Download Manager یکی از بهترین انتخاب ها می باشد.

 

از طریق لینک زیر می توانید این نرم افزار را به صورت رایگان دانلود نمایید

دانلود Ninja Download Manager

 


Free Download Manager

Free Download Managerنرم افزار مدیریت دانلود Free Download Manager

 

 ویژگی های کلیدی این نرم افزار :

 

نظارت بر پهنای باند

+  torrenting با یک کلیک

 

 ریموت کنترل بر پایه وب

 

Free Download Manager یک انتخاب خوب برای تمام کاربران است که کار خود را به خوبی انجام می دهد. با استفاده از این نرم افزار مدیریت دانلود، به یک شتاب دهنده، سرویس  BitTorrent، و پیش نمایش دهنده صوتی و تصویری و یک ابزار مدیریت ترافیک دسترسی پیدا خواهید کرد و باید بدانید که تمام این قابلیت های شگفت انگیز به خاطر این که نرم افزار منبع باز است، رایگان می باشند و به صورت مستقیم از جمع توسعه دهندگان آن قابل دریافت است. Free Download Manager همچنین دارای ویژگی بسیار قدرتمند remote control می باشد و این بدان معنا است که شما می توانید دانلود های در حال اجرا و بررسی پیشرفت های آن ها را بر روی هر دستگاه مشاهده نمایید.این نرم افزار می تواند در سایت های عنکبوتی از راهکار خاصی بهره گیرد و در مجموع اگر به دنبال یک نرم افزار مدیریت دانلود با امکانات حرفه ای هستید Free Download Manager گزینه خوبی به شمار می آید.

 

از طریق لینک زیر می توانید این نرم افزار را به صورت رایگان دانلود نمایید

دانلود Free Download Manager

 


Download Accelerator Plus

Download Accelerator Plus نرم افزار مدیریت دانلود Download Accelerator Plus 

 ویژگی های کلیدی این نرم افزار :

 

پیش نمایش فایل های رسانه ای

+  سرعت چشمگیر

 

نسخه رایگان Download Accelerator Plus، در اصل یک نسخه با امکانات کمتر نسبت به  premium edition این نرم افزار می باشد. اما این موضوع بدان معنی نیست که این نرم افزار مدیریت دانلود از امکانات و ویژگی های کمی بهره می برد، بلکه Download Accelerator Plus بسیار فراتر از یک نسخه نمایشی می باشد و شامل تمام ویژگی های ضروری برای دانلود سریع و قابل اعتماد است. این نرم افزار شامل قابلیت هایی مانند چک کننده لینک، پیش نمایش ویدئو، تبدیل فایل، دانلود امن و چندین اتصال برای افزایش سرعت دانلود است. Download Accelerator Plus به وضوح برای طرفداران رسانه طراحی شده و می تواند در برابر سرور های آهسته به شما کمک نماید، با این حال نسخه رایگان فاقد حفاظت از حریم خصوصی می باشد و برای دسترسی به این ویژگی شما باید نسخه premium را خریداری و نصب نمایید.

 

از طریق لینک زیر می توانید این نرم افزار را به صورت رایگان دانلود نمایید

دانلود Download Accelerator Plus

 


JDownloader

JDownloader نرم افزار مدیریت دانلود JDownloader 

 

ویژگی های کلیدی این نرم افزار :

 

تکمیل CAPTCHA به صورت خودکار

ریموت کنترل بر پایه وب

 

JDownloader یک نرم افزار رایگان، منبع باز و با یک جامعه توسعه دهنده گسترده است که هم اکنون می توان از آن در سیستم عامل های ویندوز، لینوکس و مک استفاده کرد. این نرم افزار به خوبی می تواند نیاز کاربران حرفه ای را با بیش از پشتیبانی از 300 پلاگین رمز گشایی، extract خودکار RAR، جستجوی لیست رمز و OCR برای تکمیل برخی از CAPTCHA (من یک ربات نیستم) را بر طرف نماید. برای راه اندازی آن شما نیاز به Java Runtime Environment دارید، همچنین در هنگام نصب باید دقت کنید که به طور خاص ابزار های مورد نظر خود ا انتخاب نمایید، زیرا برخی از آن ها حاوی محتوای تبلیغاتی می باشند. در مجموع باید گفت که JDownloader یک نرم افزار رایگان برای حرفه ای ها می باشد که کمتر نرم افزار مدیریت دانلودی را می توان مشاهده نمود که از قابلیت های جذابی همانند JDownloader  بهره  ببرد.

 

از طریق لینک زیر می توانید این نرم افزار را به صورت رایگان دانلود نمایید

دانلود JDownloader

 


EagleGet

EagleGet نرم افزار مدیریت دانلود EagleGet

 

ویژگی های کلیدی این نرم افزار :

 

+  سازگاری با اغلب مرورگر ها

+  قابلیت بررسی تروجان

 

EagleGet یک نرم افزار هوشمند مدیریت دانلود می باشد که با عث سهولت در دانلود فایل های رسانه ای می شود. ارم افزار شامل ویژگی های جذابی از جمله سرعت بارگیری بالا، بررسی خودکار نرم افزار های مخرب و دریافت خودکار یا دسته ای و برخی ویژگی های دیگر است. افزونه مرورگر EagleGet  با Chrome، Firefox و Opera به خوبی کار می کند و همچنین محتوای قابل دانلود در صفحات را شناسایی می نماید تا شما بتوانید با چند کلیک از آن ها استفاده کنید. در هنگام نصب EagleGet برخی نرم افزر های اضافی دیگر هم نصب می شوند که شاید شما نیازی به آن ها ندارید اما در مجموع می توان با توجه به قابلیت هایی مانند بررسی تروجان و عملکرد هوشمند نرم افزار مدیریت دانلود EagleGet، آن را در لیست بهترین ها جای داد.

از طریق لینک زیر می توانید این نرم افزار را به صورت رایگان دانلود نمایید

دانلود EagleGet

 


در این مقاله سعی کردیم تا چند مورد از بهترین نرم افزار های مدیریت دانلود در سال 2017 را از نگاه سایت معتبر techradar به شما عزیزان معرفی نماییم. هر کدام از آن ها دارای یک ویژگی خاص هستند و شما می توانید بنا بر نیاز خود یکی از آن ها را برگزینید و به صورت کاملاً رایگان استفاده کنید. این روزها این نوع از نرم افزار ها برای انجام بسیاری از کار ها ضروری  به نظر می رسند، پس شما هم اکنون اقدام به دانلود و نصب یکی از آن ها کنید و پس از این کار، از دانلود محتوای مختلف بدون دردسر و با سرعت بالا لذت ببرید.

 

منبع: techradar

 

منتشر شده در شهر فافا

امتیاز ما

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

پویان معصومی

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادات شهرفافا

  • داغ‌ترین‌ها
برای خرید کامپیوتر گیمینگ به چه مواردی باید توجه کنیم؟

برای خرید سیستم گیمینگ باید به چه مواردی توجه کنیم؟

5 ماه پیش
راهنمای خرید اسپیکر بلوتوثی

راهنمای خرید اسپیکر بلوتوثی

1 سال پیش
بهترین لپ تاپ های ایسوس برای کارهای گرافیکی

بهترین لپ‌تاپ‌های ایسوس برای کارهای گرافیکی + معرفی 2 لپ تاپ

1 سال پیش
بهترین سی پی یو برای کارهای گرافیکی

راهنمای بهترین سی‌پی‌یو برای کارهای گرافیکی + معرفی 2 مدل

1 سال پیش